Modurile selectabile de pilotaj prezente în premieră pe Fiesta ST, permit configurarea sistemelor care controlează motorul, direcția și stabilitatea mașinii cu ajutorul setărilor Normal, Sport și Track, transformând modelul prin simpla apăsare a unui buton dintr-un hatchback flexibil care poate fi folosit în viața de zi cu zi într-o mașină sport cu pedigree de circuit. Sistemul opțional Launch Control le va da ocazia celor care vor pilota noua generație Fiesta ST să atingă un nivel maxim de satisfacție prin starturi foarte rapide și consistente pe circuit. Acest sistem este sprijinit de elemente grafice dedicate pe ecranul de 4.2 inci din zona instrumentarului de bord.

Diferențialul mecanic cu alunecare limitată, disponibil opțional și prezent în premieră pe Fiesta ST, optimizează aderența în viraje. În același timp, noile arcuri vectoriale (Force Vectoring Springs), tehnologie patentată de Ford, permit intrări mai agresive în viraje și un răspuns mai exact care oferă o experiență excelentă de condus.

Noua generație Fiesta ST este disponibilă încă din momentul lansării în versiuni de caroserie cu trei sau cinci portiere, oferind sisteme de confort și tehnologice precum conectivitatea SYNC 3, sistemul audio B&O PLAY, Lane Keeping Ai) sau Traffic Sign Recognition.

„Șoferii Hot-hatch-urilor se așteaptă la lucruri mari de la această mașină de clasă mică. Am pus în aplicare tot ceea ce am învățat în dezvoltarea modelelor recente din gama Ford Performance – implicit Ford Focus RS și Ford GT – pentru a dezvolta o nouă generație Fiesta ST care stabilește standarde noi în segment la capitolul plăcere a condusului. Sunetul gutural al celor trei cilindri le va «vorbi» pasionaților indiferent de limba în care comunică aceștia”, spune Leo Roeks, director Ford Performance Europa.

Te-ar putea interesa și: