Momente dificile pentru Răzvan Gorcinski

Fostul toboșar al trupei Proconsul, Răzvan Gorcinski, a fost internat de urgență la spital, starea sa de sănătate fiind critică. Într-o postare pe conturile de socializare, Florența Marin, o apropiată a artistului, spune că Răzvan se luptă pentru viața sa din cauza unei septicemii și-i îndeamnă pe apropiați să îi trimită gândurile bune pentru a depăși acest moment dificil.

„Vreau să ne adunăm cu gândurile și rugăciunile noastre în jurul unui om special, un artist talentat și un suflet frumos. Artistul nostru drag, Răzvan Gorcinski, se află într-o luptă acerbă pentru viața lui. În urmă unei septicemii neașteptate, care a pus stăpânire pe corpul său plin de viață, starea lui de sănătate este critică.

Răzvan nu este doar un nume în lumea muzicii, ci și un prieten drag și un coleg de neuitat. A lăsat amprenta să muzicală în trupe de legendă care au creat povești precum PACT by Leo Iorga & Adrian Ordean, a împărtășit pasiunea să pentru ritmuri alături de Proconsul și mai recent, Kempes, dar și la Morandi și Antract, iar acum se află la răscrucea unei bătălii vitale”, scrie, joi, pe Facebook, Florența Marin, o apropiată a artistului.

Razvan Gorcinski
SURSA FOTO: Facebook

Mesaj emoționant al apropiatei artistului

Aceasta continuă mesajul plin de emoție și susținere pentru Răzvan Gorcinski spunând că nu este singur în această luptă dificilă. În mesaj ea îndeamnă la solidaritate și îi încurajează pe cei care-l cunosc să se gândească și la familia lui Răzvan, în această perioadă. Florența Marin face apel la sprijin către familia lui, pentru a aduce „alinare și putere în această călătorie plină de provocări”.

„Răzvan, în aceste momente dificile, vrem să știi că nu ești singur. Ești înconjurat de noi toți, care îți apreciem talentul, bunătatea și pasiunea pentru muzică. Să știi că fiecare gând și rugăciune trimisă către ține poartă cu sine energia noastră de vindecare și putere.

În același timp, să nu uităm să ne îndreptăm gândurile noastre calde și încurajarea noastră către familia lui Răzvan. În aceste momente de nesiguranță și așteptare, sprijinul nostru aduce alinare și putere în această călătorie plină de provocări. Să le trimitem toată puterea noastră, toată iubirea noastră și toate rugăciunile noastre pentru a depăși acest moment critic”, mai spune aceasta.

Ea spune că trebuie să ne amintim de toate clipele minunate pe care le-au împărtășit toți cu Răzvan și „să sperăm într-o întoarcere sănătoasă, să depășească această încercare și să se întoarcă printre noi, cu zâmbetul său molipsitor și pasiunea lui pentru muzică”.

„Fie că puterea muzicii să îl însoțească și să îi ofere curajul de a lupta în această bătălie.

Legați de pasiunea pentru muzică și viață, indiferent de religie și distanță, haideți să ne unim sufletele în această rugăciune comună, și să trimitem un mesaj puternic de iubire și speranță.

Răzvan, suntem alături de ține, în gând și în suflet. Fii tare, înfruntă cu curaj această provocare și să știi că nu ești singur în această luptă. Să simți căldura și energia noastră, și să înfrunți această provocare cu curaj și determinare. Te iubim!”, adaugă apropiata artistului.