‘Cred că EximBank este pregătită să intre într-o fază de dezvoltare susţinută pentru că acum avem atât instrumentele, cât şi expertiza pentru a face mai mult business, pe toate palierele pe care acţionăm. Pentru atingerea obiectivului strategic de dublare a numărului de clienţi pe segmentul de bancă comercială, strategia noastră de management are la bază doi piloni esenţiali: continuarea procesului de eficientizare a fluxurilor operaţionale şi implementarea unui concept de vânzări consacrat pe piaţa corporate – vânzări integrate (cross selling). Ne aşteptăm ca, în urma acestor decizii, numărul mediu de produse accesat de fiecare client să fie de minimum trei’, a spus Costea.

El a adăugat că, în această perioadă de criză, EximBank a demonstrat că este capabilă să identifice firme puternice, sănătoase şi să le susţină proiectele de dezvoltare astfel încât banca să-şi îndeplinească pe deplin misiunea de susţinere a mediului de afaceri românesc. În 2011, volumul creditelor acordate de EximBank societăţilor comerciale a fost cu 170% peste nivelul din anul precedent.

‘EximBank a înregistrat o creştere a expunerii faţă de clienţii nebancari cu circa 700 milioane euro în condiţiile dificile ale crizei şi a obţinut un profit de peste 455 milioane lei. Strategia băncii pentru următorii patru ani vizează dezvoltarea reţelei teritoriale prin deschiderea a nouă agenţii şi dublarea numărului de clienţi, astfel încât instituţia financiară să menţină tendinţa de creştere accentuată pe care a urmat-o în ultimii trei ani’, se arată în document.
SURSA: Agerpres