„Campania Revoluția Prețurilor a fost un proiect curajos, prin care am reafirmat poziția eMAG de formator de piață în online”, explică Violeta Luca, Vice President & Executive Director eMAG. „Mai mult decât un simplu exercițiu promoțional, campania a impulsionat vânzările într-o măsură comparabilă cu nivelul celor din perioada Black Friday, în condițiile în care a fost un demers exclusiv eMAG, comunicat exclusiv de eMAG. Reacția imediată a clienților a confirmat relația pe care aceștia o au cu retailerul lor preferat în online. Reducerile „revoluționare” și numărul mare de produse din oferta specială, în categorii diversificate, au impulsionat comenzile, numărul acestora crescând de patru ori comparativ cu o perioadă similară dintr-o săptămână obișnuită”, declară Violeta Luca.

Pe parcursul celor 3 zile, numărul de vizite de pe eMAG s-a dublat și aproape un milion de români au intrat cel puțin o dată pe site. Creşterea traficului față de o perioadă obișnuită a fost susţinută și de zona de mobile, care a generat28% din total vizite.

„Prin astfel de campanii dorim să creștem încrederea consumatorilor români în comerțul online și să educăm întreaga piață în legătură cu principalele avantaje.Comerțul online înseamnă o economie importantă de timp și de bani pentru clienți. În plus, online este simplu, mereu la îndemână”, spune Violeta Luca.

Pentru toate cele trei zile din Revoluția Prețurilor, eMAG a oferit discounturi în valoare totală de 6 milioane de lei.