“2013 a fost un an al transformărilor, în care elefant.ro a reușit să se metamorfozeze devenind din cea mai mare librărie online un mall care oferă peste 130.000 de produse destinate familiilor. 2014 va fi cu siguranță un an de creștere, mai ales pe fondul diversificării gamei de produse și a serviciilor post-vânzare”, explică Dan Vidrașcu, CEO al elefant.ro.

Vânzările de carte și eBooks au contribuit cel mai mult la cifra de afaceri a elefant.ro, categoriile de produse recent lansate având însă  creșteri peste media pieței în fiecare lună. Datorită performanțelor înregistarte în 2013, elefant.ro a reușit să ajungă la o pondere de 8-10% din piața națională de carte cifrată la 50-60 de milioane de euro. În segmentul de carte digitală, prin cele peste 3.000 de titluri oferite online, elefant.ro a ajuns să dețină peste 80% din piața de eBooks.

Transformarea elefant.ro continua și în 2014, prin listarea online a mai multe categorii de produse, dar și prin creșterea gamei la fiecare dintre categoriile lansate recent (jucării, îmbrăcăminte, încălțăminte, accesorii).

“Clienții elefant.ro nu cumpără doar cărți și jucării. Dorim să le oferim posibilitatea de achiziționa de pe elefant.ro cât mai multe produse din coșul familiei lor și acesta va fi principalul obiectiv al nostru în acest an. (…) Lucrăm, de asemenea, la reducerea timpilor de livrare. Ne gândim chiar la deschiderea mai multor puncte de livrare atât în București cât și în alte orașe”, adaugă Dan Vidrașcu.

În prezent, elefant.ro comercializează peste 130.000 de produse și are 300.000 de clienți activi.

Fondat în 2010, graţie unei finanţări din partea fondului de investiţii Greenlight Invest (vehicul investitional al Fribourg Investment), elefant.ro a înregistrat anul trecut  încasări de 3,6 milioane de euro.

Te-ar putea interesa și: