Toţi clienţii Electrica din România trebuie să ştie ce se întâmplă în ianuarie

Anunţ important pentru toţi clienţii Electrica din România. Iată ce servicii vor fi indisponibile pentru toată luna ianuarie.

Compania Electrica Furnizare a transmis că va efectua o serie de optimizări complexe ale sistemelor informatice. Totul are drept scop îmbunătățirea serviciilor de care beneficiază clienții, însă asta va duce la anumite limitări în accesarea unor funcționalități utilizate de către aceștia.

Totul vizează intervalul 1 ianuarie – 31 ianuarie 2024.

Este important de notat că furnizarea de electricitate şi gaze naturale nu va fi afectată de aceste lucrări.

Aşadar, în luna ianuarie, clienţii Electrica Furnizare nu se vor putea bucura de următoarele aplicaţii şi funcţionalităţi:

  • MyElectrica – aplicație și portal;
  • TelVerde (comunicare index autocitit);
  • Formularul unic de contact online;
  • E-chat;
  • Plata în punctele de relații cu clienții (Info Kiosk/POS);
  • Serviciile din meniul interactiv Call-center (activare a opțiunii de apel la emiterea preavizului, informații despre intervalul de comunicare a indexului sau perioada de citire programată a contorului).

Mai mult, nici facturile nu vor veni la timp în luna ianuarie. Acestea vor fi emise şi vor ajunge la clienţi abia în a doua parte a lunii februarie. Termenul de plată se va raporta la momentul emiterii facturii, subliniază Electrica Furnizare.

Cum îţi poţi plăti facturile Electrica în luna ianuarie 2024?

Compania a precizat şi cum îşi vor putea plăti clienţii facturile pe perioada lunii ianuarie:

  • Internet banking;
  • debit direct;
  • aplicațiile Orange Money, mobilePay Wallet, 24Pay, Pago;
  • automatele de plată StartPay;
  • stațiile OMV/Petrom;
  • serviciul Westaco Express;
  • centrele de plăți un-doi Mobile Distribution;
  • punctele de plată PayPoint;
  • ghișeele, automatele bancare sau ATM-urile băncilor partenere.

O altă informaţie importantă este modalitatea prin care clienţii pot contacta compania, în cazul în care au o problemă sau o urgenţă. Potrivit Electrica Furnizare, oamenii pot apela la următoarele trei variante:

  • Call-center, la numărul 0244 406 006 (apel taxabil, tarif normal, de luni până vineri, între orele 08:00-20:00) pentru informații privind relația cu furnizorul;
  • Punctele de relații cu clienții (clienții au opțiunea să își programeze vizita prin intermediul platformei https://www.electricafurnizare.ro/e-programare/);
  • Adresa de e-mail menționată în cadrul facturii de energie.