Romtelecom a lansat Dolce Sport în 2010 pentru a adăuga valoare serviciilor de televiziune oferite clienților săi, prin conţinut sportiv de calitate şi exclusiv. Intenția acestui proiect a fost să creeze o nouă experienţă pentru clientul de televiziune din România şi mai ales pentru pasionaţii de sport, în căutarea competiției sportive și a comentariului autentic, netabloidizat, garantat de o echipă de profesioniști recunoscuți. De atunci, fanii sportului de calitate au avut parte de 18.480 ore de emisie, 4.380 de ore de transmisiuni live, dar şi 250 de meciuri din UEFA Champions League, 5 campionate mondiale și 6 europene.

 Pentru a difuza și mai mult conţinut relevant, în 2011 au fost lansate şi canalele Dolce Sport 2 (cu emisie permanentă), 3 şi 4 (cu emisie temporară), cărora le-a urmat apoi Dolce Sport HD pentru a le oferi clienților o experienţă cât mai apropiată de atmosfera de pe arenele sportive. Dolce Sport este prezent şi online, pe www.dolcesport.ro.

De-a lungul celor doi ani, cei peste 1,2 milioane de abonați Dolce s-au bucurat de competiții sportive importante live, unele dintre ele în exclusivitate.

În acest an Dolce Sport și-a schimbat identitatea vizuală, în ton cu conținutul atractiv oferit și cu mobilitatea de care a dat dovadă în acești doi ani de existență. Dolce Sport a creat pentru telespectatorii săi și un program de wellness, care promovează sportul ca soluție pentru starea de bine și de sănătate, depășind astfel condiția de simplu furnizor de conținut sportiv. Zeci de mii de bucureșteni s-au alăturat în ultimii doi ani campaniei „Mişcarea face bine” pentru a testa beneficiile practicării sportului pentru o mai  bună stare fizică şi de spirit.