Şeful Ford a primit anul trecut un salariu de 2 milioane de dolari şi bonusuri de 5,5 milioane de dolari, în numerar. Incluzând şi premiile în acţiuni, recompensa totală a ajuns la 29,5 milioane de dolari, în creştere faţă de 26,5 milioane de dolari în 2010, când a declanşat critici din partea sindicatelor, preşedintele United Auto Workers, Bob King, apreciind că pachetul salarial acordat directorului de la Ford este unul ‘greşit din punct de vedere moral’, în condiţiile în care unii angajaţi primesc aproximativ 15 dolari pe oră.

În vârstă de 66 de ani, Alan Mulally, este considerat responsabil pentru relansarea Ford după angajarea sa în funcţia de director general în 2006. Mulally este cel care a luat decizia critică de a ipoteca majoritatea activelor companiei, inclusiv faimosul logo, pentru 23,5 miliarde de dolari. Această decizie a ajuta Ford să evite ajutoarele guvernamentale şi să nu se plaseze sub protecţia legii falimentului cum au făcut rivalii General Motors Co. şi Chrysler Group. În ultimii trei ani Ford a realizat un profit de 29,5 miliarde de dolari, după ce în perioada 2006-2008 a înregistrat pierderi de 30,1 miliarde de dolari.

În 2011 profitul net al companiei americane a fost de 20,2 miliarde de dolari, faţă de 6,6 miliarde de dolari în 2010, fiind al treilea an consecutiv în care Ford a înregistrat profit.

În vara lui 2007, Ford Europe a cumpărat de la statul român, reprezentat de Autoritatea pentru Valorificarea Activelor Statului (AVAS), 72,4% din acţiunile Automobile Craiova, pentru care a plătit suma de 57 de milioane de euro.