Dial Telecom, divizia de business a grupului Digital Cable Systems, a raportat pentru primele şase luni ale anului o creştere de 20% a numărului de clienţi corporate, ajungând în prezent la aproximativ 2.000 de clienţi-companii. Până la sfârşitul anului 2009 creşterea anuală preconizată este de aproximativ 50%.

În ciuda diminuării tarifelor de interconectare şi a altor factori de piaţă, creşterea business-ului Dial Telecom a fost de peste 10% în primul semestru faţă de perioada similară a anului trecut.

În primele luni ale anului 2009 serviciile cele mai solicitate de companii au fost telefonia şi serviciile de date şi acces Internet. Ponderea acestora în veniturile Dial Telecom a fost de 75% în cazul telefoniei şi de 25% pentru Internet şi date.

Oficialii Dial Telecom estimează, pentru anul următor, că segmentul de Internet şi soluţii de date va avea o contribuţie mai mare la veniturile companiei, de cel puţin 40%, acesta reprezentând motorul de creştere al diviziei.

„Pentru 2009, direcţia strategică majoră a Dial Telecom se axează pe dezvoltarea de parteneriate cu diverse companii care să permită operatorului să ofere soluţii integrate de telecomunicaţii şi care să susţină şi mai puternic conceptul de “one-stop-shopping” promovat de companie”, a declarat Dinu Malacopol, CEO al DCS.

În prezent, printre clienţii Dial Telecom se numără companii din real estate, banking, auto, pharma, parcuri logistice sau centre de afaceri.

Te-ar putea interesa și: