De asemenea, Bechtel  figurează pe locul al treilea în Top 225 International Contractors și pe locul 10 în Top 225 Global Contractors list.

Listele au fost realizate prin determinarea veniturilor pe care compania le-a generat în afara țării de origine.

"Aceste rezultate reflectă încrederea pe care clienții o au în angajații noștri și în abilitatea acestora de a construi proiecte complexe oriunde în lume", spune președintele Bechtel, în cadrul unui comunicat.

De la înființarea companiei până acum, Bechtel a lucrat la mai mult de 22.000 de proiecte în 140 de state de pe 7 continente. Are peste 53.000 de angajați în 53 de țări.
Contracte dubioase în Balcani
Compania Naţională de Autostrăzi i-a plătit societăţii americane preţuri de până la trei ori mai mari, pentru materialele de construcţii achiziţionate, decât cele practicate de firmele autohtone.

Cu banii achitaţi de statul român pentru construirea tronsonului Câmpia Turzii-Gilău Bechtel ar fi putut finaliza 254 de km de autostradă în Kosovo. Premierul kosovar, Hashim Thaci, anunţa, anul trecut, semnarea unui contract pentru construirea a 117 kilometri de autostradă cu asocierea Bechtel- Enka pentru 700 milioane euro. Rezultă că americanii au cerut în Kosovo doar 5,9 milioane euro pe km. Potrivit datelor oferite de Ministerul Transporturilor, costul mediu al unui kilometru construit de Bechtel pe Autostrada Transilvania a fost de circa 16 milioane de euro.

Constructorul american nu are o reputaţie bună în Balcani. Atât în Albania, cât şi în Croaţia, contractele încheiate cu Bechtel au făcut obiectul unor anchete. Croaţii au întrerupt colaborarea cu Bechtel şi au decis să scoată la licitaţie tronsonul atribuit iniţial americanilor, după ce oficialii din Ministerul Transporturilor au fost acuzaţi de corupţie.
Citiți și Cum a jumulit Bechtel statul român