Preluarea acestei francize presupune o investiţie totală de aproximativ 50.000 de euro, din care taxa de franciză reprezintă 12.000 de euro. Partenerul reţelei spaniole va beneficia de training şi va avea dreptul de a folosi marca.

Croitoreasa Manuela Rodriguez, născută în provincia Galicia, se stabileşte la Paris în 1975. Femeia constată că există o mare cerere de „servicii de retuş“, aplicate diferitelor articole vestimentare. Cererea venea atât de pe piaţa locală, cât mai ales de pe cea internaţională. Cu această idee de business conturată, croitoreasa părăseşte Parisul, hotărându-se să pună în practică afacerea în Spania. Astfel, deschide prima unitate Retoucherie la Madrid şi îşi extinde rapid afacerea în provincia Andaluzia.

Serviciile oferite de centrele Retoucherie au fost gândite pentru buna satisfacere a exigenţelor clienţilor, deopotrivă femei şi bărbaţi, care îşi aduc aici articolele vestimentare fie pentru minime retuşuri (coaserea de tiv, nasturi etc.), fie pentru o modelare a hainelor care să respecte formele trupului.

Începând cu anul 1998, afacerea Retoucherie se lansează în sistem de franciză, prima dată în Spania, ulterior şi pe piaţa internaţională. În prezent, există 240 de unităţi francizate în 14 ţări: Spania, Portugalia, Anglia, SUA, Porto Rico, Venezuela, Costa Rica, Mexic, Guatemala, Columbia, Uruguay, Panama şi Brazilia.

Din punct de vedere financiar, preluarea acestei francize presupune o investiţie totală iniţială de aproximativ 50.000 de euro, din care taxa de franciză reprezintă 12.000 euro (incluzând dreptul de a folosi marca şi recunoaşterea Retoucherie, training timp de trei săptămâni acordat personalului angajat al viitorului partener francizat). La acestea se adaugă costurile de amenajare a spaţiului (inclusiv mobilier, echipamente necesare pentru operarea afacerii, campania publicitară de lansare), investiţia ridicându-se la 30.000 – 40.000 de euro.
Toate aceste costuri sunt raportate la o suprafaţă recomandată pentru o unitate Retoucherie de circa 25 de metri pătraţi.  

Pentru o informare detaliata accesati sectiunea Afaceri Mici, de unde puteti mai departe, sa transmiteti francizorului candidatura dumneavoastra.