Producătorul francez de bunuri de lux Hermes International SCA a înregistrat un avans cu 10% a vânzărilor aferente celui de-al treilea trimestru din acest an, semn că piaţa produselor premium începe să îşi revină.

Vânzările companiei în trimestrul încheiat la finele lui septembrie au ajuns la 452,1 milioane de euro, de la 410,5 milioane de euro în aceeaşi perioadă a anului trecut. Cu toate acestea, Hermes a anunţat că profitul companiei pe întregul an ar putea fi în scădere cu 5%, pe fondul fluctuaţiilor valutare.

Grupul francez a raportat o creştere cu 25% a vânzărilor de genţi şi accesorii din piele, principalele bunuri pe care le produce, mai ales datorită cererii tot mai mari de pe piaţa din Asia. În acelaşi timp vânzările de haine au crescut cu 5,6%, iar ceasurile s-au vândut mai bine, în avans cu 3%. Şi parfumurile din gama Hermes au înregistrat o cerere mai mare cu 4,5 procente.

Cea mai mare creştere a fost raportată în Asia, 37%, pe fondul extinderii tot mai mari în China şi Coreea. În America, vânzările au crescut cu 12, în timp ce în Franţa şi Europa avansul a fost de 1,5%, respectiv 6%. În Japonia, care acoperă aproape 50% din totalul de produse comercializate, vânzările au crescut uşor, cu aproape 1%.