Cosmos Mobile, distribuitorul de produse GSM al companiei de telecom Cosmote şi-a extins reţeaua de magazine de tip concept store în Bucureşti, prin deschiderea unui nou magazin în AFI Palace Cotroceni. Noul concept store reprezintă cea de-a treia investiţie a companiei în lanţul de magazine de tip concept store deschise până acum în Bucureşti, prin inaugurarea magazinului din Plaza România în 2009 şi prin deschiderea unui nou concept store în recent inauguratul mall Sun Plaza.

Cosmos Mobile a investit aproximativ 50.000 de euro pentru deschiderea noului magazin din AFI Palace Cotroceni, ca parte a unui total de peste 850.000 de euro investiţi în ultimii 4 ani pentru dezvoltarea reţelei de retail GSM a companiei în România. Noul magazin funcţionează sub brandul “4free” şi a fost dezvoltat ca un concept store, cu spaţii de expunere personalizate şi o prezentare combinată de produse speciale, gadget-uri şi oferte variate de telecom pentru consumatori.

“Cosmos Mobile continuă să investească în reţeaua de retail, ca parte a programului de expansiune dezvoltat de companie în România, prin inaugurarea celui de-al treilea concept store deschis în Bucureşti. În ceea ce priveşte reţeaua naţională, Cosmos Mobile are în vedere deschiderea altor noi magazine până la finalul lui 2010, în locaţii strategice atât din Bucureşti, cât şi alte oraşe importante din România. Principalul nostru obiectiv de dezvoltare este să ne diferenţiem pe piaţa de retail de produse de telecomunicaţii din România atât prin deschiderea unor noi magazine, cât şi prin oferte de produse telecom de tipul prepaid, distribuite prin intermediul unei reţele puternice şi stabile,” a declarat  Michalis Kontos, directorul general al Cosmos Mobile. 

Cosmos Mobile este al doilea master agent pentru produsele de tip post-paid şi cel mai performant distribuitor independent de produse prepaid ale companiei de telecom Cosmote, distribuind în acelaşi timp produse de tip pre-paid şi ale  celor mai importante companii de telecom precum Vodafone şi Orange. În ultimii 5 ani, Cosmos Mobile a dezvoltat o reţea care include 7500 de centre de vânzare pentru produsele prepaid (POS), dintre care 6000 sunt vizitate lunar de reprezentanţii companiei.

Cosmos Mobile a atins deja în primele luni 2010 o cotă de piaţă de 25% înregistrată pentru produsele prepaid ale companiei de telecomunicaţii Cosmote, în creştere faţă de aceaşi perioadă a anului trecut. Creşterea cotei de piaţă în  acest an se bazează pe dezvoltarea unei oferte de produse de telecom personalizate şi variate, atât prin intermediul unei reţele extinse de retail, cât şi printr-un portofoliu de produse speciale distribuite în cadrul magazinelor de retail GSM.