Redox, importator şi distribuitor de aparatură de laborator, a apărut pe piaţă cu o nouă identitate de brand, realizată cu ajutorul agenţiei de rebranding Branzas.

Pentru a crea o nouă identitate pentru Redox, Branzas a avut în vedere amploarea companiei, catalogul complet de produse şi servicii, cât şi profesionalismul echipei. Din această perspectivă s-au trasat principalele linii ale personalităţii noului brand. Astfel, pentru logo s-a ales combinaţia de roşu şi argintiu care să sugereze vitalitate şi forţă, dar în acelaşi timp diferenţiere şi inovaţie. În materialele de comunicare s-a optat pentru forme clar definite, simple, care să transmită ideea de tehnologie înaltă şi precizie. Noua identitate a fost prezentată deja la târgul de profil Romcontrola, unde Redox s-a prezentat cu un nou concept de stand.

“În urma rebrandingului, compania se afirmă ca un brand care inspiră încredere şi inovaţie, oferind seriozitate şi determinare”, a explicat Stela Trif, manager general al Redox.

Printre clientii Branzas se mai numara Microsoft, MOL, Procter & Gamble, Ţiriac Holdings şi Ursus Breweries.