Astfel, potrivit studiului, peste 60% din piaţa dezinfectanţilor din România este dominată de trei mari jucători: Sante International, cu o cotă de piaţă de 33%, G.B. Indco, cu 17%, şi Hexi Pharma, cu 13%. Următoarele companii după cota de piaţă sunt: Sanprodmed (8%), Sterisystems (7%), Intercoop (6%), Trident Medical Company (4%), Al Carina (3%), G & M 2000 (3%), Biostec Clinilab (2%), Pharmaseptica Hygiene (2%), Euromedica Inc. Group (1%), Diacena Medical (1%), Electro Service 2002 (0,5%).

Din punctul de vedere al cifrei de afaceri, la finele lui 2014 Sante International anunţa o cifră de peste 49 de milioane de lei (creştere de 40% faţă de anul precedent), G.B. Indco – peste 25 de milioane de lei (plus 48% faţă de anul precedent) şi Hexi Pharma – aproape 19 milioane de lei (creştere de 8% faţă de anul precedent), menţionează studiul ICAP.

În total, cifra de afaceri pe întreaga piaţă a dezinfectanţilor a ajuns, în decembrie 2014, la aproape 148 de milioane de lei. Deşi aproape jumătate din companiile analizate au avut un avans al cifrei de afaceri în ultimii doi ani, piaţa de profil din România a scăzut cu 5% în 2014 faţă de 2013.

Conform studiului ICAP, majoritatea companiilor analizate a redus numărul de angajaţi în ultimii doi ani, scăderea totală fiind de 8% din decembrie 2012 până în decembrie 2014, de la 309 la 285. Singurele excepţii sunt Pharmaseptica Hygiene, care a crescut numărul angajaţilor cu 67% în 2013 şi 27% în 2014, Hexi Pharma – 23% în 2013 şi 5% în 2014 şi Sante International – 2% în 2013 şi 9% în 2014.

Studiul prezintă evoluţia financiară din ultimii trei ani pe piaţa dezinfectanţilor din România, analizând situaţia celor mai mari 15 jucători din acest domeniu: Sante International, G.B. Indco, Hexi Pharma, Sanprodmed, Sterisystems, Intercoop, Trident Medical Company, Al Carina, G & M 2000, Biostec Clinilab, Pharmaseptica Hygiene, Euromedica Inc. Group, Diacena Medical, Electro Service 2002, Sterimed Com.

ICAP România este un furnizor de soluţii integrate de afaceri: Soluţii de Management al Riscului de Credit, Managementul Creanţelor, Consultanţă în Management, Soluţii de Personal, Soluţii de Marketing în România, Bulgaria, Grecia, Serbia, Cipru şi Turcia.AGERPRES