Black Friday, ziua reducerilor masive, cade pe 23 noiembrie, iar majoritatea retailerilor online de la noi şi-au anunţat participarea. Din rândul magazinelor tradiţionale, doar Altex şi Flanco au anunţat că vor oferi reduceri la produse vinerea viitoare.  Astfel, dacă la noi majoritatea consumatorilor vor cumpăra online de Black Friday, peste Ocean, americanii sunt obişnuiţi să stea la cozi imense în faţa magazinelor precum Wal-Mart, Target, Macy’s, Best Buy, Toys ‘R Us pentru a cumpăra produse la preţuri reduse. Motivul este simplu, în magazinele fizice reducerile practicate de comercianţi sunt mult mai mari.   Lista magazinelor care vor participa anul acesta la Black Friday În ultimul timp însă retailerii tradiţionali din SUA au început să ofere reduceri similare şi pe online. Astfel dacă în 2006 doar 23% dintre cumpărăturile de Black Friday erau făcute online, anul trecut procentul a urcat până la 40%.  În următorii doi ani acest procent va trece de 50%, potrivit Wall Street Journal. În SUA, de Black Friday, se cheltuiesc peste 50 de miliarde de dolari. Spre comparaţie, în ţara noastră vânzările sunt de ordinul zecilor de milioane de euro.
Black Friday: Vine ziua reducerilor masive!
<iframe width="640" height="360" src="http://www.youtube.com/embed/BNnM24FVVAQ" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>