La numai două ore de la lansarea campaniei, Flanco a înregistrat vânzări de peste 30 ori mai mari decât într-o zi obișnuită. Cea mai vândută categorie este cea a televizoarelor cu ecran plat, urmată de notebook-uri și de mașini de spălat.

“Capitalizând experienţa campaniei Black Friday de anul trecut, ne-am organizat foarte bine atât operațional, din punct de vedere fluxuri și procese, cât și al disponibilității produselor din campanie, având un stoc de peste 230.000 unităţi pe cele 1000 repere unice incluse în campanie. Am pregătit pentru toţi clienții promoții foarte atractve, oferind reduceri importante la produsele de interes pentru aceștia.”, a declarat Violeta Luca, CEO Flanco.

Citiţi şi: Cum se desfăşoară Black Friday în magazinele fizice

 Cele mai bune reduceri de Black Friday

 Peste 1.000 de produse vor avea reduceri cuprinse între 10% și 60%.

 Exemple de produse în campania Black Friday:

•         LED TV Samsung, diagonala 81cm, HD, la numai 999 lei

•         Tabletă Samsung Galaxy Tab2 la numai 799 lei

•         Notebook Lenovo G580, 15,6 inci, la numai 999 lei

•         Consolă PS3, la numai 699 lei

•         Cameră foto DSLR Nikon D3100 la numai 1399 lei

•         Maşină de spălat rufe Indesit, la numai 649 lei

•         Frigider Whirlpool, clasa A+, la numai 599 lei

Citiţi şi Care este cea mai mare reducere oferită de eMAG

 În noiembrie 2011, Black Friday a generat în câteva ore vânzări cât pentru o zi întreagă, cozile la case se întindeau pe zeci de metri, s-au vândut 60 de produse pe minut, iar stocul pentru sute de produse a fost epuizat încă de la primele ore de la deschiderea magazinelor participante la promoții.