In februarie, va fi dat marele verdict
Veronica Savanciuc, presedintele Asociatiei Internationale de Publicitate-filiala Romania, ne-a declarat ca licitatia in urma careia va fi stabilita compania care va masura audienta tv pe piata romaneasca se apropie de sfarsit. „Rezultatul va fi dat, probabil, in prima parte a lunii februarie”, a conchis Veronica Savanciuc, dezmintind categoric zvonurile potrivit carora licitatia
s-ar repeta. Din surse neoficiale, am aflat ca in finala au ajuns companiile CSOP/Taylor Sofres Nelson si AGB Data Research. Aceleasi surse ne-au dezvaluit faptul ca cei cinci membri ai comisiei de evaluare si-au exprimat voturile, dar nu s-a intrunit raportul de patru voturi in favoarea nici uneia dintre companii. Reprezentantii agentiilor de publicitate, ai clientilor de publicitate si ai TVR si-au dat votul, dar exista disensiuni majore intre reprezentantii televiziunilor Pro TV si Antena 1, care isi sustin firmele preferate, privind sistemul de votare.

Noile decodoare ajung greu la abonatii HBO
In ultima vreme, numerosi abonati HBO au sesizat conducerea postului pay-tv ca nu pot intra in posesia noilor tipuri de decodoare. Reprezentantul postului in Romania a precizat ca HBO este numai distribuitor de programe, din acest motiv orice intrebari si cereri referitoare la abonamente vor fi adresate firmelor de cablu de care apartin abonatii. HBO are in Romania 100.000 de abonati.

Graffiti/BBDO isi intareste echipa
Dupa ce l-a cooptat in echipa pe Mihai Popa Radu pentru postul de client service (fost angajat al agentiei Leo Burnett&Target), agentia de publicitate Graffiti/ BBDO i-a preluat pe Jennifer Shaeffer, in functia de director client service si new business, si Cristina Verona, care va coordona activitatile de relatii publice.

Un englez la curtea agentiei Lintas
Simon Borwell este noul director client service al agentiei de publicitate Ammirati Puris Lintas. Cu o experinta de 15 ani in industria internationala a publicitatii, Simon Borwell este un bun cunoscator al pietei romanesti. El a mai lucrat la Ammirati Puris Lintas Bucuresti intre anii 1996-1998.

Tudor Barbu cheltuieste cu masura
Emisiunea, Se intampla acum, realizata de Tudor Barbu, in direct pe TVR2, de luni pana vineri, intre orele 18,45 -19,15, inregistreaza o audienta medie de 2% in urban. Bugetul programului este de zece milioane pe zi din care se cheltuiesc, in medie, doar sase milioane.