Americanii sunt interesati de panotajul romanesc. Compania americana Clear Chanel este interesata de preluarea grupului Euromedia, cel mai mare furnizor de publicitate exteriora (outdoor) din Romania. Conducerea firmei americane s-a aflat saptamana trecuta in tara pentru negocieri. Reprezentantii grupului Euromedia au confirmat existenta unor discutii intre cele doua parti, dar s-au abtinut de la alte comentarii. Pe de alta parte, si firma de panotaj Exclusive Media este curtata de compania News Outdoor, o divizie a concernului Rupert Murdoch’s News International. Si conducerea Exclusive Media s-a abtinut sa comenteze viitorul acestei afaceri.

Atletii de performanta alearga pentru Pagini Aurii. Agentia de publicitate Young&Rubicam/Team Advertising a realizat o noua campanie pentru clientul sau Pagini Aurii. Aceasta vizeaza inscrierile pentru editia a III-a a ghidului si educarea utilizatorilor. Comunicarea se face prin tv, radio si presa scrisa. Variantele publicitare sunt adaptate local pentru fiecare judet. Actiunea celor doua spoturi tv, intitulate „Stafeta” si „Viteza”, este sustinuta de tineri atleti de performanta. Clipurile au fost regizate de Ovidiu Bose Pastina la casa de productie Saga Film. Directorul de imagine a fost Tudor Lucaciu.

Peugeot a oprit In parcarea lui Ammirati. Agentia de publicitate Ammirati Puris Lintas a castigat contul Peugeot in urma licitatiei organizate de Eurial Invest, unic distribuitor in Romania a acestei marci de automobile. AP Lintas va furniza servicii pentru campaniile integrate Peugeot in tara noastra. Potrivit conducerii agentiei, de la inceputul anului si pana acum, la Ammirati Puris Lintas noile contracte au depasit un milion de dolari.

Connex Go a intrat pe mana lui Marc Antoniu. Pentru serviciul Connex Go! cu telefon Nokia 5110, agentia de publicitate D’Arcy Romania a realizat un nou clip publicitar din seria istorica. Actiunea clipului se petrece in Egiptul antic. Marc Antoniu, care „a mostenit” serviciul Connex Go! de la predecesorul sau Cezar, o uimeste pana la lesin pe Cleopatra cu noul telefon. Si aceasta productie, ca si majoritatea episoadelor istorice pentru aceasta marca, a fost realizata in Italia. Din echipa de creatie au facut parte (neobositul) Liviu David, director asociat de creatie si copywriter, Cristian Vlasceanu, senior art director, Claudia Velescu, senior account executive, iar din partea clientului, Sorin Popescu si Alfred Borcan, coordonator de proiect.

CNA nu iarta. In cursa de a atrage publicitate electorala, televiziunile calca pe delaturi. Consiliul National al Audiovizualului (CNA) urmareste „cu ochii in patru” prestatia posturilor de televiziune. Le urmareste si nu le iarta. Saptamana trecuta, pentru ca au incalcat diferite dispozitii legale privind publicitatea electorala, CNA a sanctionat cu „observatie publica” posturile de televiziune Prima TV, Antena 1 Cluj, Neptun TV Constanta, Tele M Iasi. Nici statiile de radio n-au fost ocolite de aceasta „Operatine Luna” in audiovizual, intreprinsa de CNA. Radio Omega din Targu Jiu si Radio VOX Iasi au primit „observatie publica”. De asemenea, Antena1 si TV 57 Constanta au primit „somatie publica”.