UAPR face festival de publicitate.
Uniunea Agentiilor de Publicitate din Rominia (UAPR), organism independent care urmareste sa promoveze si sa protejeze interesele agentiilor de publicitate, va organiza la Sala Palatului din Bucuresti, i perioada 16-19 mai, „primul festival rominesc care acopera toate formele de expresie publicitara”. Participantii la festival vor fi agentii membre UAPR si vor iscrie i concurs lucrari autohtone realizate i perioada 15 apri-lie 1999 – 15 aprilie 2000. Au fost stabilite sectiuni distincte pentru urmatoarele premii: agentia anului, campania anului, cel mai bun print, cel mai bun outdoor, cel mai bun spot TV, cel mai bun spot radio.

Lowe Lintas a cistigat licitatia pentru Keller Lager. Producatorul de bere Ursus SA a desemnat, i urma unei licitatii, agentia de publicitate Lowe Lintas GGK pentru a se ocupa de marca sa Keller Lager. Agentia va realiza creatia publicitara si strategia pentru dezvoltarea acestei marci recent lansata de Ursus SA. Berea Keller Lager este prima bere lansata de Ursus pe segmentul „economic”. A fost lansata anul trecut, pe plan regional, pe o piata test, apoi la nivel national. „Am cautat un partener solid i domeniul publicitatii, a declarat Philip Norley, vicepresedinte marketing Ursus, un partener care sa ne ajute sa facem din Keller Lager o marca puternica, asa cum este Ursus pentru consumatorii din Rominia.” La licitatie au mai participat agentiile D’Arcy, Scala JWT si Bates Rominia.

HBO nu mai doarme vinerea si simbata. incepind cu luna mai, programele canalului HBO Rominia vor putea fi urmarite 24 de ore pe zi, vineri si simbata, iar i zilele lucratoare timpul de emisie va ajunge la 18 ore. Cresterea timpului de program va fi isotita de micsorarea pauzelor promotionale difuzate itre filme fara modificarea costului abonamentelor. Tot din aceeasi luna, i urma unor studii de piata, cele mai importante premiere ale saptaminii vor fi programate duminica, de la ora 20.

ADviser este noul nume al agentiei OQ Advertising. Pentru o mai buna comunicare cu partenerii, conducerea agentiei OQ Advertising a hotarit sa-si schimbe numele cu ADviser. Recent, agentia a terminat de filmat (deja e pe micul ecran) spotul pentru campania de imagine a Sara Merkur SA. Cu o durata de 30 de secunde, spotul se numeste „Cel mai tare!” Echipa de creatie de la ADviser ii cuprinde pe Mihai Grecea, director de creatie, Florin Dumitrescu, copywriter, Andrei Iovita, art director, Irina Pencea, account executive.

intelegere perfecta i PR. The Economist Conferences (TEC), organizator mondial de foruri internationale, a decis ca firma de relatii publice Perfect Ltd sa fie partenerul sau oficial i organizarea de conferinte, mese rotunde guvernamentale si itilniri ale specialistilor din management din Rominia.