Noul bam boo, amenajat după un concept al designerului cu experienţă internaţională în spaţii de retail, Brandon Lee, are o suprafaţă de vânzare de 300 de metri pătraţi și peste 2.500 de produse în rafturi. La fel ca în întreaga reţea, prețul a peste 75% dintre produse va fi sub valoarea de 20 lei.

„Aceasta deschidere reprezintă primul pas și unul foarte important în planul nostru de expansiune (…) acoperim astfel toate centrele comerciale importante din Bucureşti”, declară Regis Mougel, directorul general al bam boo.

bam boo operează 15 magazine deschise în București, Cluj Napoca, Constanța, Iași și Timișoara, plus un magazin online.

Din acest an, compania Andromede Decor, proprietara reţelei bam boo, oferă şi posibilitatea operării de magazine bam boo în sistem de franciză. O franciză bam boo necesită o investiţie iniţială de 65.000 de euro, din care taxa de franciză este de 7.500 de euro.

Lanţul de magazine bam boo a fost lansat în anul 2003.