Mai exact, este vorba despre noi aplicații pentru mobil pe care Raiffeisen le-a lansat. Clienții vor avea de acum la dispoziție două noi aplicații, una de mobile banking, iar alta de interent banking.

Noile aplicații se numesc Smart Mobile și Raiffeisen Online, prima fiind pentru mobile banking, iar cea de-a doua pentru internet banking. Clienții se vor bucura de acum de un flux de plăți simplificat, de un control mai bun al cardurilor și de logare 100% online datorită Raiffeisen Smart Token.

“Cu un uriaș efort de echipă, într-un proces care a implicat toate departamentele băncii în diferite etape ale dezvoltării, lansăm noile aplicații de mobile și internet banking. Acestea sunt baza ecosistemului digital pe care îl construim, în așa fel încat experiența clienților la interacțiunea cu banca să fie una placută și simplă”, precizează Steven van Groningen, CEO & președinte Raiffeisen Bank.

Clienții care au optat pentru pachetele de cont curent ZERO Tot și ZERO Simplu nu vor plăti suplimentar pentru utilizarea acestor aplicații. Toate plățile și încasările în lei au 0 comision, pentru conturile deschise la băncile de pe teritoriul României.

Aplicația Smart Mobile poate fi descărcată de pe AppStore și Google Play.

„Raiffeisen Smart Token permite logarea 100% online in aplicatiile de mobile si internet banking, dar si autorizarea platilor in deplina siguranta, indiferent de valoare. Odata cu instalarea si utilizarea aplicatiei Smart Token, clientii nu vor mai avea nevoie de card reader.

Noul Raiffeisen Online este aplicatia de internet banking unde clientii Raiffeisen Bank pot face plati sau efectua operatiuni, direct de pe desktop, experienta fiind similara celei de pe mobil, cu exceptia functiilor specifice smartphone-urilor (autorizare si logare biometrice, widget sau scanarea facturilor)”, se arată în comunicatul băncii.

Te-ar putea interesa și: