“Avantajele identificate de angajatori sunt accesul la candidaţii pasivi, costuri reduse de recrutare, creşterea brandului companiei”, a declarat Anca Tomoroga, Strategic HR Product Manager la Myjob.ro. În acest context, Myjob.ro a lansat opţiunea de promovare a anunţurilor de angajare de pe site direct pe LinkedIn şi Facebook.
Companiile angajatoare distribuie anunţul deja publicat pe site către grupuri ţintă pe LinkedIn şi pe Facebook, iar jobul ajunge astfel la cât mai mulţi potenţiali candidaţi.
Cei mai activi profesionişti (între 25 si 35 de ani) petrec din ce în ce mai mult timp în mediul online. De aceea este firesc ca firmele care doresc să îi angajeze să se îndrepte spre spaţiile virtuale unde îi găsesc, în speţă spre reţelele sociale.
Sondajul a fost realizat în perioada 23 ianuarie – 6 februarie 2012, pe un eşantion de 163 de companii care desfăşoară campanii de recrutare. Cei mai mulţi dintre angajatorii care şi-au manifestat interesul să folosească reţele de socializare pentru promovarea joburilor vacante sunt din domeniile IT, vânzări, financiar şi agenţii de recrutare.