Alertă alimentară la Lidl Spania

Alertă alimentară la Lidl Spania! Agenția Spaniolă pentru Siguranța Alimentară și Nutriție recomandă oamenilor să nu consume înghețata de vanilie Bon Gelati. În loturile L3 275 A01 și L3 276 A01, cu termen de expirare 21/22 septembrie 2025 există bucăți de metal.

înghețată de vanilie
SURSA FOTO: Lidl

Agenția Spaniolă pentru Siguranța Alimentară și Nutriție a fost sesizată de către Rețeaua Europeană de Alertă Alimentară. Informații au fost transmise autorităților competente din fiecare comunitate autonomă prin Sistemul Coordonat pentru Schimbul Rapid de Informații.

„Prezența fragmentelor de metal în acest tip de produs ar putea fi accidentală, dar este un risc real, care împiedică consumarea acestuia, întrucât aceste fragmente ar putea provoca răni”, au informat autoritățile competente, relatează infobae.

Lidl Spania a cerut clienților săi să returneze înghețata de vanilie Bon Gelati „întrucât posibila prezență a unor corpuri străine (metalice și plastice) nu poate fi exclusă”.

„Din cauza posibilului risc de rănire, clienții ar trebui să fie atenți și, dacă au aceste date de expirare afectate acasă, să nu consume produsul în nicio circumstanță. A fost retras articolul de la vânzare pentru a proteja consumatorii. Cei care l-au cumpărat anterior îl pot returna la orice magazin Lidl. Li se va rambursa prețul integral al produsului, chiar fără a prezenta chitanța de cumpărare”, a transmis supermarketul.

Lidl își manipulează clienții?!

Cum își manipulează Lidl clienții? Mai mulți foști angajați au expus tacticile companiei privind influențarea clienților în vederea obținerii unui profit mai substanțial. Aceștia au detaliat aceste strategii în cadrul documentarului „Lidl: Die Insiders. Trucuri de vânzări la gigantul reducerilor”.

În 2019, Lidl a încheiat un parteneriat semnificativ cu Bioland, iar acest documentar a evidențiat unele dintre practicile discutabile ale companiei. Bioland este recunoscută pentru standardele ecologice ridicate, precum lipsa pesticidelor, a ingineriei genetice și originea exclusivă din agricultura germană sau din Tirolul de Sud.

Cu toate acestea, documentarul dezvăluie că Lidl a creat propria marcă organică, „Bio Organic”, pentru a imita Bioland. Deși produsele Bioland merită prețul mai ridicat, Lidl își dorește ca, prin asemănarea etichetei, clienții să asocieze produsele sale cu calitatea organică autentică.

Lidl adoptă etichete organice similare pentru propriile sale produse, generând astfel confuzie. Clienții, care nu examinează cu atenție eticheta, pot avea dificultăți în a distinge între cele două și s-ar putea înșela crezând că achiziționează un produs Bioland, când, de fapt, cumpără un produs Bio Organic de la Lidl.