Banii respectivi vor fi plătiți de firma americană Authentic Brands Group iar tranzacţia va fi încheiată în primul trimestru al lui 2022, după aprobarea acesteia de către autorităţile competente, a transmis grupul german într-un comunicat, conform afp.com

Amintim că producătorul german de echipamente sportive a anunțat în luna februarie 2021 că a decis să vândă unul dintre cele mai cunoscute branduri ale sale, la 15 ani după ce a cumpărat producătorul american de articole sportive pentru a putea concura mai bine cu rivalul Nike Inc.

Adidas preciza că a demarat un proces de separare de Reebok

La momentul respectiv, Adidas preciza că a demarat un proces oficial de separare de Reebok, în cadrul unei strategii pe cinci ani care va fi prezentată în data de 10 martie, când vor fi date publicităţi şi rezultatele companiei pe 2020.

„Reebok şi Adidas vor putea să îşi realizeze mai bine potenţialul de creştere independente una de alta”, a declarat directorul general de la Adidas, Kasper Rorsted.

Amintim că Adidas a preluat Reebok în 2006, cu 3,8 miliarde de dolari. Totuși, performanţele slabe ale acestei mărci au determinat investitorii să ceară în repetate rânduri grupului german să vândă marca Reebok. În trimestrul al treilea al anului trecut, vânzările Reebok au scăzut cu 7% până la 403 milioane de euro, după o cădere de 44% în trimestrul al doilea.

Totodată, în 2019 Adidas a revizuit în scădere valoarea contabilă a Reebok cu aproape jumătate, comparativ cu 2018, la 842 milioane de euro, respectiv 1,02 miliarde de dolari.

„Reebok nu va fi o povară prea mare pentru cine o va prelua, dacă există o vânzare”, a declarat Jessica Ramirez, analist de retail la Jane Hali & Associates.

Sursă foto: Dreamstime