elefant.ro intră oficial  pe piaţa online de modă, urmând să adauge în oferta sa, până la 31 decembrie 2013, peste 16.000 mii de produse de îmbrăcăminte, încălţăminte şi accesorii de la branduri renumite precum Versace, Marc by Marc Jacobs, D&G, Tom Ford, Guess, Missoni, GF Ferre, Diesel, Morgan, Just Cavalli, Calvin Klein, Ted Lapidus, Tommy Hilfigger, Hunter, Lumberjack, Vans, TRU Trussardi şi multe altele.

De azi, elefant.ro lansează şi serviciul “365 de zile retur gratuit”, în premieră pentru România. Cumpărătorii de produse fashion de pe elefant.ro pot returna gratuit produsele comandate oricând doresc, în termen de un an, în condiţiile specificate pe website.

“Acest serviciu va face experienţa cumpărăturilor online de fashion mult mai prietenoasă”, spune Ana-Rita Da’Ros, director eCommerce la elefant.ro.

În oferta elefant.ro vor fi atât colecţii actuale ale unor branduri renumite,  cât şi colecţii anterioare, la preţuri reduse. În afara brandurilor consacrate, elefant.ro promovează şi designerii români. Creaţiile lor apar în subcategoria Romanian Designers Boutique, adresată clientelei care preferă produsele unicat sau de serie mică.

Pentru dezvoltarea noilor funcţionalităţi, dar şi pentru integrarea categoriei de produse fashion, întreaga echipa de dezvoltare a elefant.ro a investit peste 7.000 de ore de lucru.

Noua strategie de extindere a elefant.ro a fost anunţată în prima jumătate a acestui an, iar de atunci magazinul a adaugat în ofertă asigurarile auto de tip RCA, un nou model de business – campaniile Happy Days şi s-a repoziţionat drept mall-ul online pentru familie.

Ceea ce înseamnă că un război iminent e pe cale să înceapă între elefant.ro și Fashion Days, clubul de cumpărături,  prezent în 10 ţări ( România, Cehia, Bulgaria, Ungaria, Slovenia, Slovacia, Polonia, Letonia, Estonia, Lituania), care are 4 milioane de membri. Fashion Days urcă, zilnic, pe site peste 1.500 de produse pentru femei/bărbaţi/copii/home&deco pe care le vinde cu până la 70% discount.

Potrivit unui calcul Capital, sunt 500.000 de clienți activi care cumpără de pe site-urile de modă din România – inclusiv Fashion Days și competitorii săi (Stilago, Tuatara, My Closet etc.) La un bon mediu de 200 de lei, putem spune că românii fac shopping online de 100 de milioane de lei (aproximativ 2,2 milioane de euro).

Cea mai mare librărie online de pe piaţa din România. elefant.ro oferă clienților săi peste peste 90.000 de produse (cărţi, eBooks, jucării, filme, muzică, eReadere, tablete, asigurări RCA şi produse din categoria fashion). Fondat în 2010, graţie unei finanţări din partea fondului de investiţii Greenlight Invest (vehicul investitional al Fribourg Investment), elefant.ro se bucură de zeci de mii de vizitatori zilnic.


Te-ar putea interesa și: