”Am păstrat în portofoliu toţi clienţii vechi şi am reuşit să atragem noi clienţi importanţi. Din punct de vedere al împărţirii business-ului, 50% dintre veniturile realizate în primul semestru din 2013 au rezultat de pe teritoriul ţării noastre, iar restul de pe pieţe străine. Cele mai multe proiecte noi au provenit din Statele Unite şi România”, a declarat Alexandru Lăpuşan, CEO şi co-fondator Zitec.

Producătorul român de aplicaţii online are clienţi în principal din Statele Unite, Marea Britanie şi Romania, dar şi din ţări precum Danemarca, Grecia, Cipru, Qatar, Arabia Saudită, Egipt, Emiratele Arabe Unite. Zitec oferă clienţilor săi aplicaţii online complexe, servicii de audit software (axate pe scalabilitate, front-end, performanţă şi securitate) şi servicii de online marketing.

“Spre deosebire de 2012, în prima jumătate a acestui an am înregistrat o cerere mai mare ca în anii trecuţi pentru serviciile de audit”, explică Lăpuşan.

De la începutul anului, compania şi-a mărit echipa de la 57 la 75 de persoane, iar CEO-ul Zitec estimează că, până la finalul lui 2013, aceasta va avea peste 85 de colegi.

Compania şi-a mărit în acest an echipa de specialişti în Drupal, a format un departament dedicat soluţiilor e-commerce complexe, cu specializare în platforma Magento, şi l-a extins pe cel specializat pe tehnologii Microsoft (Sharepoint).

“Una dintre cele mai mari provocări cu care ne confruntăm este aceea de a găsi noi colegi, bine pregătiţi şi compatibili cu echipa şi standardele noastre. Tocmai de aceea, departamentul nostru de resurse umane derulează constant proiecte de internship şi cautăm în permanenţă proiecte interesante, prin care să atragă noi membri. În plus, eforturile de a crea o echipă puternică, orientată pe nevoile de dezvoltare ale colegilor noştri, s-au reflectat în fluctuaţia de personal, pe care am reuşit să o reducem la 8% în 2012. Mizăm pe menţinerea în aceeaşi tendinţă şi în 2013”, a precizat Alexandru Lăpuşan.