“Ne aşteptăm ca mediul economic să fie în continuare dificil. Prin urmare, noi ne vom îmbunătăţi competitivitatea, vom continua să ne adaptăm, simplificăm şi accelerăm procesele pentru a fi mai flexibili şi mai eficienţi în contextul volatil de pe pieţele pe care activăm,” a declarat Kasper Rorsted, CEO Henkel.

În ceea ce priveşte întregul an fiscal 2013, Rorsted Rorsted se aşteaptă la ”o creştere organică a vânzărilor între 3% şi 5%. În plus, compania anticipează să atingă o valoare ajustată a indicatorului return on sales (EBIT) de cca 14,5% şi o creştere a câştigurilor ajustate per acţiune preferenţială cu cca 10%”.

Vânzările Henkel din trimestrul doi al acestui an au atins valoarea de 4,286 mld. euro, ceea ce înseamnă o creştere cu 1,9%, comparativ cu aceeaşi perioadă  anului trecut.  
Organic, după luarea în considerare a impactului cursului valutar şi a achiziţiilor/vânzărilor, vânzările au crescut cu 4 procente.

Profitul operaţional ajustat a crescut cu 8,2%, de la 609 milioane euro la 660 milioane euro, iar indicatorul ajustat return on sales (EBIT margin) a crescut cu 0,9 puncte procentuale, atingând în finalul trimestrului valoarea de 15,4%. După deduceri, venitul net a fost de 418 milioane euro (vs. 394 milioane euro în perioada de comparaţie).

Câştigurile per acţiune preferenţială (EPS) au crescut cu 12,2%, până la 2,03 euro.