Principalii piloni care au condus la depășirea rezultatelor estimate pentru acest an au fost: creșterea cererii peste media trimestrială pentru noile colecții din gama Smart Luxury, campaniile promoționale, dar și proiectele noi B2B, dezvoltate de companie.

„Primul trimestru a fost unul foarte activ pentru noi, în pofida trendului de pe piața locală a bateriilor sanitare, care este marcată în continuare de recesiune. (…) O influență pozitivă asupra creșterii cifrei de afaceri a companiei o au și proiectele B2B, pe care le dezvoltăm împreună cu partenerii noștri”, explică Florin Barabaş, Managing Director Kludi România.
Soluții complete pentru clienții KLUDI

Ce caută românii în materie de baterii de baie? Conform unui studiu intern al companiei, consumatorul român este interesat de preț, dar începe să pună tot mai mult accent pe calitatea și design-ul produsului pe care îl achiziționează. Atunci când decide să investească într-o baterie sanitară pentru baie sau bucătărie, este atent la caracterul ecologic al produsului: economie de apă, materii prime care sunt selectate și prelucrate după înalte standarde de igienă și calitate.

În prezent, reţeaua locală de distribuţie a produselor Kludi numără 325 de unități de vânzare.

Pe piaţa locală compania concurează cu jucători precum Hansgrohe sau Grohe.