Diferenţa se datorează înregistrării în contabilitate, în prima jumătate a anului 2011, a unor venituri de 30 milioane euro, precum şi a unor cheltuieli reprezentând beneficii pentru angajaţi, potrivit datelor companiei. Totodată, portofoliul de contracte de leasing a atins cifra de 14,9 miliarde euro. Dacă ar  fi să se compare cu anul 2011, perspectivele de pe pieţele pe care compania este prezentă s-au înrăutăţit considerabil faţă de anul anterior.
Numărul de autovehicule administrate a scăzut de la 1,328 milioane în decembrie 2011, la 1,327 milioane în iunie anul acesta. Scăderea reprezentată de cele 1.000 de vehicule (comparativ cu creşterea de 3.000 de vehicule înregistrată în prima jumătate a anului 2011) este cauzată, în primul rând, de recesiunea resimţită în mai multe ţări în care LeasePlan Corporation îşi desfăşoară activitatea.
Deşi, în general, rezultatul obţinut este stabil şi solid, există anumite componente ale profitului care înregistrează variaţii semnificative. Valoarea totală a veniturilor din exploatare şi a venitului net din investiţii financiare au scăzut raportat la perioada similară a anului trecut, cu 12 milioane euro (-2%). Aşa cum am menţionat deja, principalul motiv pentru această diferenţă este venitul extraordinar de 30 milioane euro înregistrat în anul 2011, provenit din recuperări de TVA.
Totodată, compania a înregistrat un venit net din dobânzi extrem de ridicat, în creştere cu 16 milioane de euro. Creşterea se datoreaza, în primul rând, măririi volumului portofoliului de contracte, generată de majorarea preţului mediu al contractelor de leasing. Rezultatele generate din vânzarea de vehicule sunt diferite de la o ţară la alta, anumite state europene înregistrand pierderi semnificative din vânzarea vehiculelor la încetarea contractelor de leasing, în timp ce în alte ţări s-au înregistrat rezultate pozitive. Rezultatul total a fost în creştere cu 10 milioane euro, ulterior scăderii de 3 milioane euro raportată în 2011.