Counter-Strike: Global Offensive este primul titlu Valve Software, producătorul jocului, care va fi distribuit exclusiv în format digital. Pentru acest joc, compania are doar trei parteneri mondiali de distribuție, ComputerGames.ro fiind unul dintre aceștia.

“Vom acoperi 18 țări din Europa de Est, dar și Grecia, Orientul Mijlociu și nordul Africii. Prețul noului joc este de 10 euro (fără TVA), disponibil prin toate metodele moderne de plată (SMS, card etc.), iar codul de acces va fi trimis prin e-mail, pe data de 20 august”, spune Silviu Stroie, director general al ComputerGames.ro. Toate update-urile viitoare ale jocului vor fi gratuite.

Stroie speră să vândă 50.000 de unități, în perioada de precomandă de 14 zile.

“Counter-Strike este cel mai jucat din România, având, la ora actuală, peste 400.000 de jucători activi. Mă aștept ca noua versiune să fie bine primită de iubitorii de sport electronic și să aducă vânzări considerabile, chiar din perioada de precomandă”, explică şeful Computer Games, companie care rulează afaceri de aproape un milion de euro.

Counter-Strike: Global Offensive a început să fie dezvoltat începând cu finalul anului 2010 și este al patrulea joc din serie, după Counter-Strike, Counter Strike Condition Zero și Counter-Strike Source. Acesta va fi disponibil pentru PC, Mac, PlayStation Network și Xbox LIVE Arcade.
Computer Games își împarte piața softurilor de jocuri video din România  – pe care Stroie o estimează la 16 milioane euro -, cu distribuitori ca Best Distribution (care aduce în țară World of WarCraft și StarCraft II, FIFA sau Need for Speed), TNT Games, parte a RHS Company (distribuitorul Mario, Pokemon, Zelda, Guild Wars, Football Manager, Aliens vs Predator; TNT este și reprezentantul oficial în România al producătorului japonez de console Nintendo) și Monosit (Age of Empires).