60% din afacerile Grupului a însemnat activitatea companiei Touring Europabus România, firma care deține rețelele de agenții de turism Eurolines și TUI TravelCenter.
Anul trecut, Grupul și-a îndeplinit strategia de business propusă, aceea de a aduce pe piața românească cel mai important jucător mondial din industria turistică – TUI Travel PLC. Ca urmare a acestui parteneriat, volumul tranzacțiilor din sfera activității de turism a crescut semnificativ în 2012, cu 116% față de primele șase luni ale anului trecut.
Așadar, în perioada ianuarie – iunie 2012, comparativ cu aceeași perioadă din 2011, Touring Europabus România a înregistrat o creștere de 18,00% pentru transportul internațional cu autocarul, un avans de 45,00% pentru biletele de avion și 116,00% pentru pachetele turistice distribuite prin rețelele de agenții TUI TravelCenter si Eurolines.
Trendul ascendent s-a datorat în primul rând lărgirii rețelei de agenții, numărând 54 de sucursale proprii în toată țara.
Afacerile Grupului Eurolines au ajuns la 121,7 mil. lei în S1

Grupul Eurolines, din care fac parte 14 companii din România, Germania și Republica Moldova, a încheiat primele șase luni ale acestui an cu o cifră de afaceri de aproximativ 121,7 milioane de lei, în creștere față de 82,88 milioane de lei, suma înregistrată în primele șase din 2011.