60% din afacerile Grupului a însemnat activitatea companiei Touring Europabus România, firma care deține rețelele de agenții de turism Eurolines și TUI TravelCenter.
Anul trecut, Grupul și-a îndeplinit strategia de business propusă, aceea de a aduce pe piața românească cel mai important jucător mondial din industria turistică – TUI Travel PLC. Ca urmare a acestui parteneriat, volumul tranzacțiilor din sfera activității de turism a crescut semnificativ în 2012, cu 116% față de primele șase luni ale anului trecut.
Așadar, în perioada ianuarie – iunie 2012, comparativ cu aceeași perioadă din 2011, Touring Europabus România a înregistrat o creștere de 18,00% pentru transportul internațional cu autocarul, un avans de 45,00% pentru biletele de avion și 116,00% pentru pachetele turistice distribuite prin rețelele de agenții TUI TravelCenter si Eurolines.
Trendul ascendent s-a datorat în primul rând lărgirii rețelei de agenții, numărând 54 de sucursale proprii în toată țara.