Este un serviciu special creat pe modelul de business al magazinelor online, care permite expedierea de colete simplu și rapid pe piețele internaționale, cu posibilitatea de plată în sistem ramburs a produselor transportate. În momentul livrării, curierul DPD încasasează cash plata produsului,  pe care o virează, prin ramburs, direct în contul magazinului online.
COD International garantează timpi de livrare de maxim 2 zile, iar transferul bancar este disponibil în 48 de ore. Printre facilitățile serviciului se numără: rapoarte financiare și rapoarte de status ale expediției customizate, asigurare automată care acoperă până la de zece  ori valoarea transportului si dovada livrării disponibilă online.
Lansat în urma unei investiții de circa 50.000 euro, serviciul COD de la DPD România este disponibil, deocamdată, în cazul livrărilor către Ungaria și Bulgaria, țările cu cel mai mare potențial pentru oferta magazinelor online din România. “Comerțul electronic  a explodat  în ultimii ani, fiind și principalul motor de creștere al pieței locale de curierat. Pe viitor, când oferta magazinelor online românești va fi atractivă și pentru alte țări, vom extinde acest serviciu și pe alte piețe emergente, ca Polonia, Cehia sau Slovacia”, declară Alin Gherman, Director Comercial DPD România.
Lansat în 2012, DPD International este folosit, în prezent, de circa 5% din clienții de magazine online din portofoliul companiei, urmând ca până la finalul anului să se ajungă la 15%. DPD România, companie deținută de grupul Geopost, subsidiara La Poste, a terminat anul 2011 cu o cifră de afaceri de 36 milioane de lei, în creștere cu 20% față de anul precedent