Compania germană Douglas este prezentă pe piaţa locală din decembrie 2007 şi are magazine în Bucureşti, Tîrgu Mureş, Constanţa, Oradea, Baia Mare, Sibiu şi Cluj, iar din 13 decembrie și în Timișoara.

Portofoliul magazinelor Douglas din România cuprinde peste 120 de branduri, printre care Chanel, Hugo Boss, Dior, Calvin Klein sau Giorgio Armani.

Douglas este una dintre cele mai extinse reţele de parfumerii, cu peste 1.200 de magazine în 23 de ţări din Europa. Compania a încheiat 2010 cu o cifră de afaceri de 30,2 mil. lei (7,2 mil. euro), potrivit datelor raportate la Ministerul Finanţelor Publice.
 
Douglas concurează, pe de o parte, cu lanțuri de cosmetice și parfumuri precum Sephora și Marionnaud (fostele Ina Center și Privilege), și, pe de altă parte, cu magazinele duty free, site – urile și rețelele neavizate de parfumerie și produse cosmetice.

Piața românească de cosmetice (fără șampoane), este estimată de Euromonitor, corpul de statistică economică al UE, la 600–650 mil. euro; românul prins în statistici cheltuie 17 euro, anual, pe cosmetice, de aproape șase ori mai puțin decât slovacii, arată un studiu despre consumul național realizat în 13 țări din Europa de Sud-Est, dat publicității de L’Oréal.