“Miele a reuşit să îşi menţină şi să îşi consolideze poziţia de lider pe o piaţă care se dovedeşte a fi dificilă în multe ţări. Creşterea dobândită este, înainte de toate, atribuită marilor noastre pieţe externe, precum Germania, dar şi vecinelor sale”, a declarat Olaf Bartsch, Managing Director şi membru în consiliul de administraţie al Miele. Pe piaţa din Germania, cifra de afaceri Miele a crescut cu 3% faţă de anul precedent, atingând pragul de 865 mil. de euro. Dintre categoriile de produse, aparatura de bucătărie a înregistrat cea mai mare creştere.
Consiliul de conducere al companiei Miele vede anul financiar curent, 2011/2012, cu un optimism moderat: “În această perioadă, criza datoriilor afectează numeroase ţări din zona euro, completată de teama unei încetiniri a creşterii economiei SUA, nu doar în pieţele financiare, ci şi în cazul consumatorilor”, afirmă Dr. Markus Miele, reprezentantul uneia dintre cele două familii fondatoare. “Acest trend s-a făcut vizibil cu puţine luni în urmă şi este posibilă o intensificare a lui”, continuă Zinkann.
În România, Miele deține un showroom propriu în București și două magazine monobrand, la Brașov și Arad, deschise în franciză, dar își vinde produsele și prin alte 40 de multibranduri de profil din țară. Bilanțul subsidiarei locale a Miele, cu afaceri de 1,8 mil. euro în 2010, arată o creștere a vânzărilor de 45% în prima jumătate a acestui an, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Nemți au în țară și fabrica Miele Tehnica de la Brașov.
În prezent, Miele activează în 47 de ţări prin intermediul subsidiarelor proprii de vânzări şi în 50 de ţări prin intermediul distribuitorilor şi al importatorilor. Anul fiscal 2010-2011 a marcat şi startul operaţiunilor celei mai nou înfiinţate subsidiare Miele, în Malaezia.

Te-ar putea interesa și: