Compania RomInfoline a lansat, astăzi, 118 724, un nou serviciu telefonic de informaţii generale comerciale, care se adresează atât persoanelor juridice, cât şi celor fizice.

118 724 este un număr de telefon care intră în concurenţă cu numerele scurte de informaţii furnizate de companiile Romtelecom şi Infoclick, însă se diferenţiază de acestea prin faptul că nu oferă numai informaţii legate de numărul de telefon. Cei care sună la 118 724 vor primi informaţii dintre cele mai diverse, de la adrese ale restaurantelor şi până la numele filmului care rulează la un anumit cinema. 

 „Tehnic  noi putem oferi mult mai mult însă, în prezent, suntem limitaţi de Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii”, a declarat Adrian Ştefan, director de strategie şi dezvoltare RomInfoline.

Compania estimează că va primi un milion de apeluri în primul an de activitate şi are ca ţintă 35% din această piaţă.

„ Vorbim de un call center 24/7 gata să preia apelurile, tehnologie VoIP, răspuns prin SMS, chiar posibilitatea de a suna clientul înapoi pentru a da informaţii”, a declarat Taner Keser, reprezentantul companiei. Baza de date a companiei numără peste 300.000 de companii cu date confirmate şi actualizate. Numărul anagajaţilor este în prezent 30, însă echipa se va extinde până la 150 de oameni, inclusiv persoane cu disabilitaţi.

118 724 este apelabil din Romtelecom, Orange, Vodafone şi Cosmote, însă, în curând, va fi disponibil din toate reţelele, inclusiv RCS&RDS sau UPC.