Uber a declarat că pierderea netă a fost de 645 de milioane de dolari, în scădere cu 63 de milioane de dolari spre deosebire de primul trimestru al anului actual (708 mil.dolari) şi cu 346 de milioane de dolari faţă de al patrulea trimestru al anulu 2016 (991 mil.dolari). Scăderea constantă a pierderilor evidenţiază eforturile lui Uber de a reduce cheltuielile masive pentru a subvenţiona ratele atât pentru şoferi şi clienţi, cât şi pentru alte tactici competitive, luptând împotriva rivalilor pe pieţe dure precum Asia de Sud.

Anul trecut, sediul Uber din San Francisco a înregistrat pierderi de 3 milioane de dolari.

Fiind o companie privată, Uber nu are obligaţia de a-şi dezvălui public veniturile, însă de la începutul anului 2017 firma se pregăteşte să se listeze la bursă.

Uber a transmis că suma brută din al doilea trimestru din călătorii a ajuns la 8,7 miliarde de dolari, în creştere cu 1,2 miliarde de dolari faţă de primul trimestru. Numărul deplasărilor globale pe aplicaţie a crescut cu 150% faţă de anul precedent, creşterea fiind cea mai puternică pe pieţele care se află în curs de dezvoltare.

Veniturile nete au crescut cu până la 1,75 miliarde de dolari comparativ cu 1,5 miliarde de dolari câştigate pe primul trimestru, a informat Uber.

Din anul 2010, investitorii au oferit peste 15 miliarde de dolari companiei, ceea ce înseamnă că suma i-a permis firmei să funcţioneze în ciuda pierderilor. Uber a precizat că are 6,6 miliarde de dolari în bancă în condiţiile în care pe primul trimestru avea 7,2 miliarde de dolari.