Anterior, L’Oreal anunţase că-şi va revizui strategia pentru The Body Shop, pe care l-a achiziţionat în 2006 pentru 652 de milioane de lire sterline (945 de milioane de euro).

Vineri, L’Oreal a confirmat că a primit o ofertă fermă de la Natura Cosmeticos, iar valoarea de antrepriză a tranzacţiei este de un miliard de euro.

Acţiunile L’Oreal au urcat vineri la Bursa de la Paris cu 1,4%. Anul acesta, titlurile companiei franceze au crescut cu 10%.

Înfiinţată în 1976 de antreprenorul britanic Anita Roddick, The Body Shop este un pionier în domeniul produselor cosmetice realizate fără a fi testate pe animale şi cu ingrediente naturale.

Lanţul The Body Shop numără peste 3.000 de magazine în 66 de ţări, iar vânzările sale au scăzut cu 0,9%, până la 967,2 milioane de euro, la o marjă operaţională de 5,7%, net inferioară celei de 17,4% pentru ansamblul grupului.

În prezent, L’Oréal mizează pe produsele de îngrijire a pielii, astfel că recent a achiziţionat trei mărci de îngrijire a pielii de la grupul canadian Valeant Pharmaceuticals pentru 1,3 miliarde de dolari, după ce, anul trecut, a cumpărat marca americană IT Cosmetics cu 1,2 miliarde de dolari. AGERPRES