Jaak Mikkel și-a început cariera în cadrul Coca-Cola HBC în anul 2008, ca director de vânzări pentru Țările Baltice. În 2012, Jaak a fost promovat în funcția de director general al Coca-Cola HBC Macedonia și, împreună cu echipa sa, a generat cea mai mare creștere înregistrată vreodată din punct de vedere al volumului și al cotei de piață, atât pe segmentul de băuturi carbogazoase, cât și pe cel de bere. De asemenea, în 2013, Coca-Cola HBC Macedonia a generat cel mai mare profit din istoria sa, fapt ce a dus, de asemenea, la creșterea indicilor de valoare și a gradului de implicare a angajaților.

“(…) Aştept cu nerăbdare această nouă provocare profesională, căreia îi voi dedica toată experienţa acumulată de-a lungul anilor. De asemenea, sunt nerăbdător să cunosc noua mea echipă alături de care voi lucra în România”, declară Jaak Mikkel.

Înainte de a se alătura echipei Coca-Cola HBC, Jaak Mikkel a lucrat timp de 10 ani în cadrul companiei Shell, unde a deţinut diverse poziţii de conducere, fiind responsabil de activitatea companiei în mai multe ţări europene.

Stephane Batoux, actualul Director General al Coca-Cola HBC România şi Moldova, va rămâne în funcție până la sfârșitul lunii mai, pentru a asigura o tranziție ușoară succesorului său.

“(…) În 2013 Coca-Cola HBC România a atins cea mai mare cotă de piaţă ca volum pe segmentul băuturilor carbogazoase şi a lansat noua linie de producţie Cappy Pulpy, o inovație de succes, în condiții economice dificile pentru întreaga piață și industrie. Sunt sigur că atât echipa, cât şi compania rămân pe mâini bune – Jaak vine cu o experienţă bogată şi cu dorinţa de a dezvolta în continuare compania”, declară Stephane Batoux.

Coca-Cola Hellenic este al doilea îmbuteliator ca mărime al companiei Coca-Cola din punct de vedere al volumului, având vânzări de peste 2 miliarde de unități. Compania activează într-o zonă geografică extinsă, având operațiuni în 28 de țări, servind o populație de peste 560 milioane de oameni.

În România, ca în toate țările în care își desfășoară activitatea, Coca-Cola deține și funcționează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii și distribuției produselor către consumatori. În România, acest sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) și partenerul său Coca-Cola Hellenic (CCH România, care îmbuteliază și distribuie produsele Coca-Cola sub licența The Coca-Cola Company în România).