VEZI AICI CARE SUNT BRANDURILE CARE VOR DISPĂREA ANUL ACESTA

În 2008, producătorul de dispozitive mobile, numit pe atunci Research In Motion, deținea o cotă de 19,5% din piața mondială de smartphone-uri. Însă, după ce Apple a lansat iPhone-ul, în 2007, și după ce Google a lansat sistemul de operare Android, în 2008, cota de piață a BlackBerry a scăzut la mai puțin de 1%, conform cifrelor de la sfârșitul anului 2013. Lansarea cu mult fast a două noi telefoane anul trecut, Z10 și Q10, nu le-au adus vânzările așteptate. La sfârșitul anului trecut, BlackBerry a externalizat divizia de hardware către Foxconn, pentru a se concentra pe partea de software. Compania a poziționat platforma QNX ca sistem de operare mai sigur pentru comunicațiile mobile. În prezent, acesta este un sistem de operare de lider în industria auto și în cea de îngrijire a sănătății. Deși toate acestea sunt afaceri atractive pentru potențialii cumpărători, ele nu au capacitatea de a menține compania viabilă pe cont propriu. Veniturile trimestriale ale companiei au scăzut la 966 milioane dolari, de la 3,1 miliarde de dolari.

VEZI AICI CARE SUNT BRANDURILE CARE VOR DISPĂREA ANUL ACESTA