Evenimente Mica publicitate Abonamente
CITEŞTE ŞI

Premiile Capital

Cei mai buni manageri de marketing și comunicare

Autor: | | 0 Comentarii

Managerii de PR, marketing și Public Affairs, care s-au remarcat prin performanță și profesionalism, vor fi premiați la finalul lunii mai în cadrul Galei Premiilor de Excelență în Management.

VOTEAZĂ AICI!

Cum ar arăta companiile fără departamente speciale de marketing, comunicare şi relaţii publice? Practic existenţa lor ar fi necunoscută publicului larg, spun experţii. Ei bine, nu trebuie să fii specialist ca să înţelegi că, astăzi, nicio companie nu îşi mai permite să nu investească în oameni care să o ajute să se promoveze, să se vândă, să găsească parteneri şi clienţi şi să-şi crească profitul. Ba mai mult, jucătorii mari fie creează echipe atent selectate, coordonate de o persoană foarte capabilă, fie cumpără serviciile unei agenţii care să le pună la punct promovarea. În acest număr, vă prezentăm managerii care au avut un rol cheie în cadrul companiilor pe care le reprezintă.

Gilda Lazăr - Director Corporate Affairs & Communications, JTI România, Moldova şi Bulgaria

Este unul dintre cei mai vechi şi cunoscuţi specialişti în comunicare. De aproape două decenii conduce departamentul de Corporate Affairs şi comunicare al JTI România, după ce s-a făcut remarcată în media, având o bogată experienţă în jurnalism si comunicare. De asemenea, este profesor asociat la Facultatea de Litere a Universităţii Bucureşti, unde susţine cursuri de Corporate Affairs şi Corporate Social Responsibility. În trecut, a fost reprezentant al „National Forum Foundation” pentru ECE şi purtător de cuvânt al Ministerului Român al Afacerilor Externe. Absolventă a Facultăţii de Filologie, Gilda Lazăr a urmat şi numeroase cursuri atât în ţară cât şi în străinătate. În cadrul JTI a coordonat şi derulat o serie de programe şi proiecte de amploare. “E nevoie să ne pese şi să fim responsabili în permanenţă. Și, cu cât o companie este mai mare, cu atât trebuie să servească drept exemplu pentru mediul de business şi să caute să îmbunătăţească lumea în care trăim”, spune Gilda Lazăr.

 

 

Nina Brătfălean - Marketing Manager al BMW Group România

Unul dintre cei mai experimentaţi profesionişti din industria auto din România, cu o vastă experienţă de lucru în managementul de brand, Nina Brătfălean a lucrat până în prezent cu mărci de prestigiu precum Porsche, Audi, Volkswagen, Skoda, SEAT, Ford sau Mazda, dobândind experienţă atât în managementul relaţiilor cu clienţii, cât şi în marketing şi comunicare pentru mărci auto premium, dezvoltând o adevărată pasiune pentru branding, comunicare şi management încă de când a început facultatea. Licenţiată în Administrarea Afacerilor, cu două diplome de Master - una în Comunicare Audio-Video şi una în Marketing şi Comunicare în Afaceri - şi un Executive MBA la London Business School şi Columbia Business School, actualul director de marketing al BMW Group România a susţinut imaginea, marketingul şi comunicarea mărcilor BMW şi Mini asigurând anul trecut şi succesul mărcii „i” a grupului bavarez dedicată vehiculelor electrice.

 

Carmen Căpitănescu, marketing manager, Media Galaxy

 

„Pentru a fi un specialist de marketing eficient şi de succes ai nevoie în primul rând de o înţelegere profundă a pieţei în care operezi, în special în contextul actual, în care lucrurile se mişcă cu o viteză nemaiîntâlnită”, spune Carmen Căpitănescu, marketing manager al Media Galaxy. Compania face parte din grupul Altex România şi are o reţea de 19 magazine de mare suprafaţă. Retailerul a desfăşurat mai multe campanii de marketing anul trecut dintre care se remarcă campania de Black Friday desfăşurată pe parcursul a 35 de zile, dar şi numeroasele lansări de jocuri organizate în magazinele Media Galaxy. Compania o organizat evenimente pentru multe titluri de gaming, dar şi pentru consola Nintendo Switch. O altă campanie este denumită “Zilele Gătitului Inteligent” derulată live pe Facebook prin care publicul poate învăţa secretele gătitului de la bucătari celebri.

Mihaela Păduroiu, Corporate PR Officer, departament Marketing RCS&RDS

 

RCS&RDS, cel mai mare furnizor de servicii de internet şi de televiziune prin cablu din România, a vut o comunicare minimală cu presa încă de la înfiinţare. Compania nu furniza informaţii financiare şi nu organiza conferinţe de presă. Lucrurile s-au schimbat în ultimii trei ani, iar responsabil pe comunicare a fost numită Mihaela Păduroiu.  Aceasta s-a alăturat RCS&RDS după ce timp de şapte ani s-a ocupat de dezvoltarea şi implementarea proiectelor de responsabilitate socială la Romtelecom. Operatorul telecom a devenit mult mai activ în comunicare cu accent pe segmentul de telefonie mobilă şi portabilitate, dar şi pe segmentul TV. Cable Communications Systems N.V, societatea mamă a RCS & RDS S.A, anunţat recent că se transformă în Digi Communications N.V şi se listează la Bursa de Valori Bucureşti.

 

Dorian Dumitrescu - Country Communicator ArcelorMittal Galaţi

A absolvit Universitatea „Dunărea de Jos” din Galaţi, Facultatea de Mecanică, inginerie, specializarea Cazane şi Turbine. De mai bine de 11 ani face parte din echipa ArcelorMittal, ca director de comunicare. În prezent coordonează toate operaţiunile de comunicare pentru România, unde grupul Arcelor are 5 unităţi de producţie), Macedonia, Turcia şi Grecia. Cariera anterioară de jurnalist, în care s-a remarcat cu premii de prestigiu, i-a fost de mare ajutor în desemnarea celui mai bun comunicator din cadrul întregului grup ArcelorMittal, în anul 2009. Anul trecut, Dorian Dumitrescu a coordonat programul de comunicare internă prin care managementul (CEO-ul) s-a întâlnit direct cu toţi cei 6.500 de angajaţi, în grupuri mici. Proiectul a durat 3 luni pentru proiectare, alte 3 luni pentru realizare şi circa 11 luni pentru derulare, iar efectele nu au întârziat să apară. Din cele 600 de idei diferite colectate de la angajaţi, 400 au fost sau sunt în curs de implementare.

Angelica Barbu- Manager PR, Brand şi Marketing CEZ România

 

 

S-a alăturat grupului ceh din România în urmă cu 11 ani, pe pozitia de specialist în comunicare. În doar câţiva ani a devenit şef birou PR şi Brand, iar din 2014 deţine funcţia de Manager PR, Brand si Marketing, unificând astfel toate activităţile de comunicare externă ale Grupului CEZ în Romania. De-a lungul celor aproape 11 ani a activat în toate sectoarele de activitate, inclusiv comunicare internă şi CSR. Cea mai mare provocare pentru Angelica Barbu a fost construirea identităţii de brand a grupului, astăzi CEZ fiind prezent pe piaţa românească cu 8 companii, fiecare cu profil diferit de activitate. În ultimii doi ani a construit şi derulat compania de brand “Energia vine de la oameni”, una dintre cele mai cunoscute campanii derulate de companiile de electricitate din România. Mai mult, în acest moment, CEZ este singura companie de energie din România care foloseşte un portofoliu complet de social media pe piaţa locală (Facebook, Twitter, Linkedin, Instagram) cu nivelul cel mai ridicat de "responsiveness", reuşita aparţinându-i Angelicăi Barbu şi departamentului pe care îl conduce. 

Mirel Dediu - Corporate PR/Communications, Marketing & PR Mercedes-Benz Romania

 

Absolvent al Facultăţii de Știinţe Politice din cadrul Universităţii Bucureşti, Mirel Dediu a lucrat mai întâi într-o agenţie de relaţii publice. Din ianuarie 2013, s-a alăturat echipei Mercedes-Benz din România, unde are în grijă imaginea, marketingul şi comunicarea pentru mărcile Mercedes-Benz, smart, Mercedes-AMG. Pasionat de călătorii, călărie şi înot, şeful marketingului şi comunicării diviziei „ Cars” a avut în grijă campanii precum She’s Mercedes – pentru promovarea femeilor ambiţioase, Unplugged Artists - dedicată maşinilor electrice şi hibride, precum şi susţinerea TIFF, unde Mercedes-Benz este maşina oficială. O altă campanie este cea dedicată MercedesTrophy România, ediţia locală a unui turneu internaţional de golf, sport aliniat cu valorile mărcii germane. La finalul anului 2016, Mercedes-Benz a marcat o dublă premieră pentru comunicarea la nivel local, prin derularea primei sale campanii de brand în România şi, bazat pe aceasta, a primului show online al Mercedes-Benz România.  Intitulată „Pe urmele celor mai buni” campania continuă si în 2017.

 

Maria Stancu – Director de Marketing şi Dezvoltare KPMG Romania

Este un model de fidelitate faţă de firma la care lucrează. Și-a început activitatea la KPMG în 1992. Maria Stancu a jucat un rol esenţial în dezvoltarea companiei, care în acest moment numără peste 800 de angajaţi în ţara noastră. "De la începutul anilor ‘90, a jucat un rol esenţial în dezvoltarea imaginii KPMG în România. Sub conducerea sa, echipa de marketing a direcţionat compania noastră către noi clienţi şi noi industrii şi ne-a promovat imaginea în cadrul comunităţii de business". Astfel o caracterizează oficialii firmei la care activează de peste un sfert de secol. Înainte de a se alătura echipei KPMG, Maria a studiat economie, finanţe, contabilitate şi jurnalism economic la Academia de Știinţe Economice din Bucureşti. La mijlocul anilor ‘90, Maria Stancu s-a implicat în reforma contabilităţii. De asemenea, a coordonat numeroase programe PHARE. Este membru în European Association of Communication Directors (Asociaţia Europeană a Directorilor de Comunicare), cu sediul central la Bruxelles.

 

Simona Panait - Manager Marketing şi Comunicare Samsung

Coordonează strategia de marketing şi comunicare din Europa de Sud Est (România, Ungaria şi Bulgaria) a Samsung, începând cu anul trecut. Simona Panait este responsabilă şi de lansările de flaghsip-uri pe pieţele din regiune, precum şi de campaniile de brand. Și-a început cariera în 2000, la Coca-Cola HBC România şi a ocupat, de-a lungul timpului, mai multe roluri în diverse departamente de marketing şi comercial. Anul trecut, în luna septembrie, grupul sud-coreean anunţa, în mod oficial, că a decis să oprească vânzările de smartphoneuri Galaxy Note 7 şi că va furniza noi dispozitive pentru cele vândute deja, după descoperirea unor probleme la bateria telefonului. La noi, spun surse din piaţă, compania a vândut sub 500 de unităţi de Note 7.

Mihnea Anastasiu – Media Relations Manager al PwC România

Absolvent al Universităţii Bucureşti, specializarea Relaţii Internaţionale, şi-a început cariera în presa economică la Ziarul Financiar în 2005. De-a lungul timpului a mai lucrat la televiziunea The Money Channel, precum şi la ediţia românească a revistei americane BusinessWeek. În 2009, a făcut trecerea către activitatea de comunicare devenind Account Manager la Image PR. În acelaşi an s-a alăturat PwC. De-a lungul timpului, Mihnea Anastasiu a coordonat echipele PwC care au organizat zeci de evenimente de afaceri, evenimente interne şi conferinţe de presă. Pentru el, 2016 a venit cu o mare provocare: compania a împlinit 25 de ani de prezenţă pe piaţa românească. Pentru a marca acest moment, PwC a derulat anul trecut o campanie media care a reliefat contribuţiei firmei de-a lungul anilor la dezvoltarea mediului de afaceri din România şi la formarea specialiştilor din domeniul financiar.

 

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Printeaza

EVZ

DCNews

Stirile Kanal D

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Adevarul

Stirile Tvr.ro

Click

Agrointeligenta

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Infoactual

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

FACEBOOK
evz.ro