Black Friday 2014 este dominat de jucătorii online care vând în special electronice şi îmbrăcăminte, însă pe lângă acestea retailerii au introdus în promoţii produse dedicate şoferilor. Atfel, eMAG cel mai mare magazin online din regiune, pune în vânzare pe lângă electronice şi electrocasnice, 50 de automobile, 5.000 de anvelope, 800 de scaune auto pentru copii, 2.000 de lopeţi, dar şi 700 de suporturi schi auto. Anvelope la preţ redus pot fi achiziţionate de Black Friday şi de la Nexxon.ro. Reducerile încep de vineri, 21 noiembrie, ora 00.00 şi durează o săptămână.  

În premieră la această ediţie de Black Friday participă şi Autovit.ro. Pe data de 21 noiembrie, între orele 7.00 şi 18.00 românii pot intra pe platforma blackfriday.autovit.ro unde vor găsi autoturisme noi şi second hand cu reduceri de până la 15.000 de euro, în funcţie de categoria de maşină dorită.  

“Ne-am propus să organizăm o campanie de Black Friday deoarece, ca lider de piaţa pe  segmentul de anunţuri auto, vrem să fim cât mai aproape de partenerii noştri, dar şi de românii care sunt în căutarea unei maşini. Clienţi vor avea la îndemână oferte de nerefuzat din toate segmentele auto, de la Skoda la BMW, de la Toyota la Mercedes”, precizează Mihai Cune, business manager Autovit.ro