Ca urmare a unui proces foarte rapid de adopție a noului brand, de aproximativ 4 luni, Telekom Romania Communications și Telekom Romania Mobile Communications vor fi reprezentate comercial prin intermediul brand-ului Telekom Romania, folosind sloganul “Experiențe Împreună”.

Romtelecom şi Cosmote au peste 10 milioane de clienţi, afaceri de peste un miliard de euro şi 9.000 de angajaţi.

România contribuie semnificativ la performanța Grupului Deutsche Telekom în Europa. Ţara noastră este a treia ca mărime după Germania şi Polonia în grupul Deutsche Telekom.  Altfel, România este numărul unu în grupul german în ceea ce priveşte numărul de abonaţi la serviciile de televiziune, numărul doi pe internet şi numărul trei pe segmentul de telefonie mobilă.

“Ne dorim să devenim prima alegere ca brand de telecomunicații din România care te conectează la tehnologie, atât în viața personală, cât și în cea profesională. Întrucât deține capabilități  și puncte forte unice, Telekom devine o opțiune integrată fix-mobilă pe piața românească, pentru milioanele de experiențe ce merită împărtășite”, a declarat domnul Nikolai Beckers, CEO Telekom Romania Communications și Telekom Romania Mobile Communications.

Experiența Telekom Romania pentru clienți

Telekom Romania intră pe piață cu conceptul one-stop-shop și cu unul comercial inovator. Pe o singură factură, clienții Telekom Romania Communications S.A. se vor bucura de divertisment și comunicare de 4 ori nelimitat: pentru broadband mobil și fix, voce mobilă și fixă și, de asemenea, divertisment TV. Mai mult, toate pachetele Telekom Romania Communications S.A.  vor include acces la noul Telekom TV interactiv, sub formă de servicii web și mobile.

Noua experiență oferită de Telekom TV va include 3 beneficii unice pentru divertisment nelimitat: 1. multi-screen pentru fiecare, indiferent de dispozitivul utilizat; 2. conținut exclusiv pentru sute de ore de divertisment; 3. o experiență TV personalizată, întrucât Telekom TV oferă clienților control complet asupra a ceea ce vor să vadă și asupra momentului când vor să urmărească programul favorit. Lista completă a beneficiilor Telekom TV va fi disponibilă în viitorul apropiat.

Pentru comunitatea de afaceri din România, conceptul One Stop Shop al Telekom aduce o experiență unică, adaptată pentru orice companie, și un punct unic de contact pentru toate nevoile de comunicare: un portofoliu complet de soluții fixe și mobile, aplicații și soluții IT integrate, plus cea mai variată gamă de echipamente IT&C. Brand-ul Telekom intră pe piață ca un furnizor de încredere pentru servicii integrate destinate clienților companii. Scopul este de a asigura cea mai bună experiență prin produse inovatoare și servicii ușor de accesat, la cele mai înalte standarde de calitate susținute de cele mai bune acorduri de garantare a serviciilor (SLA) de pe piață.

Clienții se pot bucura de noua experiență de brand și de ofertele comerciale Telekom  prin intermediul magazinelor integrate fixe și mobile, al unui call-center unic, a unui nou website – www.telekom.ro – sau prin intermediul conturilor unice de social media active începând de sâmbătă, 13 septembrie.   
 
Românii sunt invitați să participe la momentul lansării brand-ului Telekom Romania prin evenimente interactive, ce vor avea loc sâmbătă, 13 septembrie în București, Cluj și Iași. Mai multe detalii sunt disponibile pe www.fanmagenta.ro. Pentru a sărbători momentul în care România aprinde Magenta, simultan, va avea loc un eveniment special la Berlin.

Deutsche Telekom controlează 40% din acţiunile Hellenic Telecommunications Organization, OTE, care, la rândul său, deţine 54,01% din Romtelecom. Divizia sa de telefonie mobilă, Cosmote, este prezentă pe piaţa românească prin Cosmote România, societate deţinută de grupul OTE, prin Romtelecom (30% din acţiuni) şi Cosmote Grecia (70% din titluri).

Telekom Romania este un brand care aparține Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial, cu peste 142 milioane de clienți pentru servicii mobile, 31 milioane de linii fixe și peste 17 millioane linii broadband (la 31 decembrie 2013). Grupul oferă produse și servicii fixe, comunicare mobilă, Internet și IPTV pentru consumatori și soluții ICT pentru clienți din mediul de business. Deutsche Telekom este prezent în aproximativ 50 de țări și are circa 229.000 angajați la nivel mondial. Grupul a generat venituri de 60,1 miliarde euro  în anul financiar 2013 – mai mult de jumătate din această valoare în afara Germaniei.