Traseul său profesional a fost bine stabilit de când avea 19 ani și s-a înscris la Facultatea de Jurnalism din cadrul Universității Bucurști. În scurt timp, a devenit jurnalist TV. De la un început a știtu că trebuia să tragă tare, că avea multe de învățat și că era singura sa șansă să fure meserie. „Îmi planificasem deja, în minte, următorii ani –unde și ce o să ajung”. Și-a atins toate scopurile de jurnalist TV, dar a fost mereu ca într-un carusel fără oprire. În paralel, mergea și la facultate. 7 zile din 7, cu 4 zile libere pe lună, cu stres mult și presiune continuă.  Timpul a trecut și la 25 de ani și-a dat seama că vrea mai mult, că vrea altceva. Astfel a optat pentru o carieră în PR – Comunicare. Primul pas a fost la stat. Astfel că, s-a angajat în funcția de consilier media, cu un salariu mult mai mic decât în televiziune, dar cu o lume întreagă înainte. Pasul următor a fost la o multinațională, unde a avut norocul unui șef de la care a avut multe de învățat și care, după un timp, a încurajat-o să-și pornească propria afacere. Un mai târziu, în luna noimebrie a lui 2012, ținea în mâini actele propriei firme, ‎Tudor Communication, un business care până la finele lui 2016, potrivit estimărilor antreprenoarei, va avea afaceri de 160 de mii de euro. Atunci și-a propus să facă cunoscute companiile prin intermediul oamenilor care le conduc și că își va promova clienții nonagresiv și nonpublicitar, pe baza unui conținut de calitate, cu informații valoroase pentru publicul clienților. „Îi voi promova mult la TV, pentru că știu cel mai bine cum să fac asta!”, și-a spus atunci.

După trei săptămâni avea primul client: salonul de cosmetică pe care-l frecventa. O lună și jumătate mai târziu, salonul nu făcea față programărilor. Apoi a căutat-o o cunoștință a cărei afacere era în pragul falimentului. A pus la punct o campanie de comunicare, iar în trei luni cifra de afaceri a companiei a crescut cu 40 %. Până la sfârșitul anului și-a achitat datoriile și a intrat pe profit. Toate astea i-au dat curaj și încredere în sine. Spune că n-a avut timp să savureze micile sau marile victorii.

Dacă în primul an câștiga la nivelul la care era plătită în televiziune, în al doilea și-a dublat cifra de afaceri, iar în următorul și-a triplat-o, a închiriat un spațiu în centrul capitalei și a construit o echipă alcătuită din șase foști jurnaliști cu aceeași viziune. A investit continuu în business și în rezultatele clienților. Unul din ei a avut o creștere spectaculoasă, de la 200 de mii de euro, la 1.200.000 de euro, într-un an și jumătate, proiect care a devenit studiu de caz. „Mă trezesc în fiecare zi cu chef de muncă. Visul meu nu a fost să devin propriul șef, ci să am libertate. Începând de la a crea ceva și până la rezultatul final. Țin mult ca echipa, clienții și colaboratorii mei să fie fericiți și împliniți. Da, e greu să ai o afacere, să treci prin momente în care nu ai un chior în buzunar, nu ai cu ce plăti salariile pentru că sunt clienți care nu plătesc la timp . Cred că în mediul de business românesc poți să reușești. E mai ușor decât în alte țări europene, în care există reguli stricte și taxe mai mari. Și mai cred că nu trebuie să fii antreprenor ca să îți îndeplinești visul, poți fi orice vrei tu. Nu cred în noroc, cred în muncă, oameni providențiali în optimism și cred în mine. Să crezi în tine e cel mai bun lucru pe care îl poți face. Eu știu că voi fi în 4 ani în topul celor mai performante agenții de PR din România. Ăsta e țelul meu”, conchide femeia de afaceri..