Nu mai puțin de 7,1% din totalul articoleleor publicate pe internet cu ocazia Geneva Motor Show au avut în text cel puțin o referire la marca Volkswagen. Pe locul secund din acest punct de vedere s-a clasat marca-soră Audi cu 5,1%, iar pe trei au fost poziționate, umăr la umăr, mărcile Mercedes-Benz și Toyota (4,8%). BMW a ocupat a cincea poziție cu un procentaj de 4,5%.
Tot la capitolul mărci, dar în viziunea social-media, numele cel mai des menționat pe Twitter, Facebook sau forumuri de discuții a fost Ferrari (6,6%). Toyota a ocupat poziția a doua (6,3%), iar Audi s-a clasat pe trei (5,5%). Locurile patru și cinci au fost ocupate, în ordine, de McLaren (5,1%), respectiv, Lamborghini (4,7%).
În privința modelelor menționate de jurnaliști în articolele publicate în timpul desfășurării expoziției auto de la Geneva care s-a încheiat duminică, locul fruntaș a fost ocupat de Volkswagen Golf grație lansării noului GTi (7%). Studiul Kantar Media relevă faptul că al doilea model căruia jurnaliștii i-au acordat atenție a fost McLaren P1 (5,4%), în timp ce pe trei s-a clasat Alfa Romeo 4C (4,3%).
Rezultatele acestui studiu arată că, în timp ce jurnaliștii au relatat în articolele scrise despre mărcile și modelele la care pot avea acces mulți dintre cetățenii europeni, bloggerii și entuziaștii social-media au preferat să publice opinii despre modele exclusiviste, cu prețuri exorbitante, la care extrem de puține persoane ar putea avea acces, dar sunt mari generatoare de trafic on-line.

Detalii despre toate lansările importante de la Geneva Motor Show, precum și despre evoluția pieței auto românești în acest an puteți găsi în Suplimentul Auto care va apărea împreună cu revista Capital și Evenimentul Zilei pe 25 martie.