Vitrina Business Center a devenit functional, in urma unei investitii de peste 5 milioane de euro. Acesta este construit şi finisat conform standardelor pentru clădirile de birouri de clasa A, fiind este amplasat în zona centrală a orasului Cluj Napoca. Centrul de afaceri face parte din afacerea Vitrina Advertising, deţinută de Mihaela Rus.

Vitrina Business Center are o suprafaţă totală de 3.000 de metri pătraţi, din care 1.000 de metri patrati sunt destinati companiei Vitrina Advertising, restul de 2.000 de metri pătraţi, desfăşuraţi pe două niveluri şi parter, fiind oferiti spre inchiriere.

„Spaţiile pentru închiriere sunt modulare, începând de la 200 de metri pătraţi, fiind foarte uşor adaptabile conform profilului de business al viitorilor chiriaşi”, au declarat reprezentantii companiei.

“Proiectul de arhitectură şi dotările încorportate în acest imobil au fost create pentru ca Vitrina Business Center să devină un centru selectiv de business. Imobilul este funcţional în proporţie de 100%, am început deja negocierile cu câteva companii oferind un preţ de închiriere de 12 euro pentru un metru pătrat, în plus prima lună este încadrată în perioada de graţie pentru mutarea şi acomodarea companiilor” a declarat Mihaela Rus.

Vitrina Advertising a încheiat anul 2008 cu o cifră de afaceri de 8,4 milioane de euro. Printre clienţii pentru care agenţia a derulat campanii de advertising în anul 2008 se regăsesc: Iulius Grup, Real, Metro, Medcenter, Zapp, AstraZeneca, Agenţia Naţională pentru Comunicaţii, Eximtur, Grupul Financiar Banca Transilvania, Caroli, Rombat, Hervis Sport, Office Depot România.

Sursa: Vitrina Advertising