”Principalele motoare ale business-ului au fost vânzările de bucătării, dormitoare și canapele. Am remarcat, în perioada analizată, o creștere a încrederii consumatorilor, astfel că valoarea medie a bonului de cumpărături a înregistrat un avans de două cifre”, spun reprezentanții magazinului.
Potrivit lor, evoluția pieței de mobilă este dependentă de evoluția economiei, iar comportamentul de cumpărare al consumatorilor este foarte sensibil în situații de instabilitate economică.
În urmă cu două luni, Lars Lund, director general al kika România, a declarat că intenționează să mai deschidă două noi magazine, unul în București și unul în Constanța, însă nu a intrat în amănunte pe acest subiect.
În prezent, kika are aproximativ 7.700 de angajaţi în cele peste 68 de magazine, din lume. Primul magazin din România, deschis în 2008 în zona comercială Militari din Bucureşti, ocupă o suprafaţă de aproximativ 27.000 metri pătrați și a însemnat o investiţie de 31 milioane de euro.