Agenţia de media Universal McCann România a fost selectată în luna iulie să gestioneze contul Niran, distribuitorul exclusiv în ţara noastră al brandurilor de lux Collistar, Givenchy, Versace, Moschino, Nina Ricci, Prada şi HERMES.

Agenţia va oferi servicii de media research, planificare strategică şi media buying pentru toate brandurile din portofoliul Niran.

„Prin câştigarea acestui client ne întărim zona de beauty pe care avem experienţă anterioară valoroasă. Am început deja lucrul pe cont prin a oferi servicii de strategie, planning şi buying pe partea de media, prima campanie fiind pentru Collistar (outdoor în locaţii premium)”, declară Mihai Trandafir, Managing Director Universal McCann România.

„Am ales Universal McCann pentru excelenta reputaţie pe care o au şi pentru că ne-am dorit încă de la bun început un partener puternic, unul care să ne ajute să optimizăm investiţiile în comunicare şi să obţinem eficienţă maximă printr-o strategie deşteaptă şi creativă. Traversăm o perioadă în care recesiunea a afectat inclusiv consumul brandurilor de lux, iar alegerea celui mai potrivit partener de media era esenţială pentru noi”, spune Hussein El Jamil, CEO S.C NIRAN CO. PRODUCTS S.R.L.

„Printre clienţii care ne-au mai încredinţat anul acesta brandurile lor pe parte de media se numără Dedeman, cu câteva lansări de magazine cu un foarte mare succes sau Caroli, cu o nouă campanie cu rezultate cât se poate de vizibile în vânzări, încă din prima lună”, declară Mihai Trandafir.

Universal McCann este cea mai mare agenţie de media din România din punct de vedere al cifrei de afaceri şi numărului de angajaţi, oferind un spectru complet de servicii media, cu soluţii strategice şi creative personalizate şi complexe.

Clienţii agenţiei acoperă cele mai importante categorii de advertiseri; printre aceştia se numără: Vodafone, Coca-Cola, Heineken, S.C. Johnson, Tnuva, Cadbury, Banca Românească, MasterCard, A&D Pharma, Dedeman, Caroli, GoodYear, Subaru, Brown-Forman, Vel Pitar, Microsoft, Yves Rocher, Toshiba, Niran.

În ţara noastră face parte din grupul de comunicare McCann WorldGroup România, iar la nivel internaţional din reţeaua Universal McCann.