Din punct de vedere economic, este vorba de cea mai mare creştere faţă de sezonul precedent, când s-a consemnat o cifră de 432,8 milioane de euro, deşi atunci Bayern a avut o triplă istorică: Liga campionilor-Cupă-Campionat.

"Nu există îndoială, Bayern Munchen se bucură acum de o încredere, atât sportivă, cât şi economică, pe care nu a avut-o niciodată", a exclamat Jan-Cristian Dreesen, preşedintele adjunct al Consiliului de administraţie, într-un comunicat, subliniind că aceste rezultate economice sunt cu atât mai satisfăcătoare, cu cât Bayern a reuşit să ramburseze întreaga datorie de 346 milioane de euro pentru stadionul Allianz Arena, cu aproape 16 ani faţă de data scadentă iniţială.

În sezonul trecut, Bayern Munchen a înregistrat un excedent brut de exploatare Ebitda de 98,7 milioane de euro, față de 95,6 milioane euro în 2012-2013, cu un beneficiu după impozitare de 16,5 milioane de euro, față de 14 milioane în 2012-2013. Cea mai mare parte din venituri provine din vânzarea de bilete – 140,8 milioane de euro, urmată de sponsorizare – 117,7 milioane, merchandising  – vânzare de produse ale clubului –în valoare de 105,2 milioane şi drepturile TV – 54,9 milioane de euro.  Bayern a cheltuit, pe de altă parte, 53,6 milioane de euro pe transferuri.

În 2013-2014, primul sezon al spaniolului Josep Guardiola la conducerea echipei, clubul a dominat clar în continuare Bundesliga, pierzând doar un singur meci şi acela când titlul era deja adjudecat de gruparea bavareză, în etapa a 29-a.