În Europa, există 470 milioane de carduri Visa. Segmentul cardurilor de debit reprezintă aproape 80% din portofoliul Visa şi cheltuielile efectuate cu carduri de debit Visa în Europa au depăşit 1.000 de miliarde euro (1.050 miliarde euro) în 2012. Cheltuielile online efectuate cu carduri Visa în Europa în 2012 au depăşit în premieră 200 miliarde euro (212 miliarde euro), reprezentând peste 20% din tranzacţiile procesate de Visa Europe.

Visa Europe a lansat, de la 1 iunie, o nouă campanie de comunicare în 19 ţări, inclusiv în Marea Britanie, Franţa, Polonia, Spania, Italia şi Germania.

Campania ‘Merge rapid cu Visa’ urmăreşte creşterea notorietăţii şi încrederii privind noile tehnologii Visa utilizate pentru plăţi contactless, cu telefonul mobil şi online, şi va putea fi vizualizată de aproximativ 300 de milioane de persoane din întreaga Europă.

În cei şase ani de la lansarea campaniei de referinţă ‘Viaţa merge mai uşor cu Visa’, cheltuielile efectuate cu carduri Visa în Europa au crescut de la 883 miliarde euro la 1.300 miliarde euro. Astfel, un euro din fiecare 6,75 euro cheltuiţi în Europa este în prezent pe un card Visa, comparativ cu un euro din fiecare nouă euro înainte de lansarea campaniei. În acest interval de timp, valoarea mărcii Visa a atins un maxim istoric şi a devenit în premieră una dintre primele 10 cele mai valoroase mărci din lume, potrivit studiului Brand Z 2013.

Campania actuală încurajează posesorii de carduri să depăşească graniţele metodelor de plată tradiţionale, prin utilizarea tehnologiilor Visa pentru plăţile contactless, cu telefonul mobil şi pe internet. Campaniile derulate în fiecare ţară sunt concepute astfel încât să reflecte prezenţa noilor tehnologii de plată pe piaţa respectivă.

‘Visa oferă consumatorilor o varietate de noi metode de plată, iar campania promovează uşurinţa utilizării inovaţiilor noastre în domeniul plăţilor – oriunde ai fi şi oricum ai vrea să plăteşti. Noua campanie vorbeşte despre impresiile pozitive generate de utilizarea acestor noi produse şi servicii, iar în spotul TV exemplificăm toate acestea arătând modul în care un bunic care se grăbeşte să sărbătorească naşterea nepotului său devine nu doar mai rapid şi mai agil, ci şi mai tânăr prin utilizarea noilor tehnologii de plăţi. Campania ne-a permis să avem o abordare consecventă în comunicare de mai bine de cinci ani, iar aceasta este apreciată de consumatori şi sperăm că noua variantă va fi primită la fel de bine precum campaniile precedente’, a declarat Mariano Dima, director de marketing al Visa Europe.

Visa Europe este o companie de plăţi deţinută şi operată de către băncile membre şi de către alţi furnizori de servicii de plăţi din 36 de ţări din Europa.

Compania utilizează un model de business bazat pe volume mari şi costuri reduse pentru furnizarea de servicii companiilor membre. Profitul este reinvestit în vederea susţinerii capitalului şi rezervelor. În ultimii şase ani, Visa Europe a investit peste un miliard de euro în tehnologii noi şi infrastructură.

Începând cu anul 2004, Visa Europe, fondată în Marea Britanie, este independentă de corporaţia globală Visa Inc., cu o licenţă exclusivă, irevocabilă şi perpetuă în Europa. Ambele companii acţionează în parteneriat pentru a asigura interoperabilitatea globală a plăţilor cu Visa. Fiind un sistem de plăţi european, Visa Europe are capacitatea de a răspunde rapid la cerinţele specifice pieţei bancare europene şi ale clienţilor – deţinători de carduri şi comercianţi – şi să îndeplinească obiectivul Comisiei Europene de a crea o adevărată piaţă internă de plăţi. AGERPRES